ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید اقتصاد روز

بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - بازار / از آنجایی که از شیرآلات ساختمانی به منظور انجام شستشو و امور مختلف نظیر شستن دست‌ها، شستن مواد غذایی، تهیه غذا و سایر موارد مشابه استفاده می‌شود، باید در انتخاب آن‌ها دقت بسیاری به خرج داد و نمی‌توان اهمیت آن‌ها را در سلامت و زندگی روزمره نادیده گرفت. برای مثال از شیر ظرفشویی برای شستن میوه و سبزیجات استفاده می‌شود و اگر آب خروجی آن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، باعث به خطر افتادن سلامتی می‌شود. از طرفی به دلیل استفاده همه افراد خانواده از شیرآلات منزل می‌توان آن‌ها را به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانگی دانست که بر این اساس باید از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند تا بتوان در طولانی مدت بدون نیاز به خرید مجدد یا تعمیرات پی در پی از آن‌ها استفاده نمود. از این رو باید به سراغ بهترین برندهای شیرآلات در ایران رفت تا هم به درجه کیفی مناسب دست یافت و همچنین بالعکس نمونه‌های خارجی، مبلغ و هزینه مقرون به صرفه‌ای را پرداخت کرد. به همین دلیل در این مطلب بهترین برندهای شیرآلات ایرانی را معرفی خواهیم کرد.
شیرآلات KWC

شیرآلات کی دبلیو سی به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی است که با بهره‌گیری از ویژگی‌ها و مزایای متعدد نظر و رضایت مشتریانی با سلایق مختلف را جلب کرده است. این مزایا مواردی مثل جنس و متریال درجه یک، آبکاری بادوام و مقاوم، بیشترین تنوع در طرح و مدل، عرضه انواع شیرآلات ساختمانی و چندین مورد پرکاربرد دیگر را شامل شده است. 
با توجه به اینکه جنس یا متریال ساخت شیرآلات نقش مهمی در سلامت آب، کیفیت، ماندگاری و مقاومت بدنه شیر در مقابل ضربه، زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی دارد، برند کی دبلیو سی با استفاده از تجهیزات و دانش به‌روز از اجناس مرغوبی در تولیدات استفاده کرده است. این اجناس بهترین جنس شیرآلات یعنی آلیاژ برنج با‌کیفیت با درصد استاندارد سرب خشک هستند که موجب دوام و ماندگاری آن‌ها در طولانی مدت می‌شود. به این ترتیب علاوه بر سالم و پاکیزه بودن آب خروجی از شیر، دچار مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. 
از طرفی آبکاری شیرآلات به دلیل روکش شیر بودن به عنوان تعیین کننده میزان ماندگاری و دوام ظاهر محصول در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و بخار است. به همین دلیل برند KWC در تولید محصولات خود از بهترین روش‌های آبکاری شیرآلات که به مقاوم‌سازی آن‌ها کمک می‌کند، استفاده کرده است. این روش‌ها شامل آبکاری PVD، نیکل-کروم و رنگی هستند که هر یک با وجود رنگ‌های زیبا و حفظ ظاهر در گذر زمان باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان می‌شود. 
همچنین از دیگر ویژگی‌های مهم و مزایای شیرآلات کی دبلیو سی برخورداری از بیشترین تنوع طرح و مدل در کنار عرضه انواع شیرآلات ساختمانی است. این برند انواع مدل‌های شیرآلات روکار، توکار، هوشمند، تصفیه دار، رنگی، اهرمی و ست را در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه کرده است و به این ترتیب می‌توان شیر مناسب و کاربردی را برای فضاهای کوچک و بزرگ انتخاب کرد. 
شیرآلات قهرمان
برند قهرمان یکی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران می‌باشد که با بهره‌گیری از مزایای مهم توانسته است تا محصولات خود را به یکی از پرفروش‌ترین ها تبدیل کند. اجناس و متریال ساخت محصولات این برند استاندارد هستند و با کوانتوم متر تایید می‌شوند. همچنین برای شلنگ‌های آن‌ها از شلنگ‌های آلمانی و برای سایر قطعات نظیر کارتریج از قطعات اسپانیایی شرکت SEDAL که یکی از بهترین شرکت‌های تولید کارتریج یا مغزی شیر است، استفاده می‌شود. در ضمن تولیدات شیرآلات قهرمان در تنوع بالایی عرضه می‌شوند و به همراه 5 سال ضمانت معتبر هستند. 
شیرآلات راسان
شیرآلات راسان یکی از مدل‌های برتر و باکیفیت برای انواع کاربردها هستند که به دلیل بهره‌گیری از ویژگی‌های خاص به محصولاتی سرشناس و معروف تبدیل شده‌اند. تولیدات این کارخانه از تنوع بالایی برخوردار است که شامل شیرهای اهرمی، توکار، هوشمند، ست حمام و لوازم جانبی می‌باشد و همچنین مدل‌های شیر آشپزخانه آن انواع شیر تصفیه دار، شلنگ دار و فنری را در برمی‌گیرد. کلیه این محصولات از طراحی ظاهری مینیمال و معاصر بهره‌مند هستند که هر یک به نحوی موجب زیبایی بیشتر فضا می‌شود. در ضمن رنگ‌بندی جذاب و متنوعی از جمله رنگ‌های کروم، کروم مات، طلایی، طلایی مات، رزگلد و رزگلد مات به همراه قطعات اروپایی و 5 سال ضمانت قطعات به فروش می‌رسند. 
شیرآلات شودر
شیرآلات شودر از دیگر شیرآلات ایرانی برتر و سرشناس هستند و در تولید آن‌ها از قطعه کارتریج اسپانیایی استفاده شده است تا ماندگاری و دوام بیشتری را رقم بزند. تولیدات این برند در کنار بهره‌گیری از جنس مرغوب آلیاژ برنج و پرلاتور کاهنده آب به منظور صرفه‌جویی، از آبکاری PVD بادوام هم برخوردار هستند. همچنین تنوع چشمگیری در تولیدات کارخانه شودر دیده می‌شود که مدل‌های گوناگون با طراحی‌های منحصر به فرد و لوکس را هم در برمی‌گیرد. در ضمن این محصولات به همراه 6 سال ضمانت عرضه می‌شوند. 
شیرآلات کاویان
شیرآلات کاویان به دلیل بهره‌گیری از جنس و متریال باکیفیت به عنوان یکی از بهترین مدل‌های شیرآلات ایرانی هستند که سازنده آن‌ها کیفیت و اصالت کالا را نسبت به زیبایی و جذابیت در اولویت قرار داده‌اند. به این ترتیب امکان به‌کارگیری و استفاده چندین ساله از آن‌ها فراهم شده است. تولیدات این برند شامل انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام، شیر ظرفشویی و شیر توکار با بیش از 20 مدل در 6 رنگ مختلف است که رنگ‌های کروم، طلایی، سفید، مشکی، زیتونی طلایی و سفید طلایی را شامل می‌شود. همچنین از لحاظ قیمت و تعرفه نسبت به بسیاری از سایر مدل‌ها دارای قیمتی مناسب و اقتصادی هستند. 
شیرآلات کسری
شیرآلات کسری آخرین گزینه از بهترین برندهای شیرآلات در ایران است و با این حال نسبت به سایر موارد از آوازه کمتری برخوردار می‌باشد. محصولات این کارخانه انواع شیرآلات توکار، شیرآلات اهرمی، ظرفشویی تصفیه دار، ظرفشویی شاوری، ظرفشویی فنری، ظرفشویی دیواری و یونیورست را در برمی‌گیرند. پرلاتور کاهنده آب موجود در این تولیدات در کنار حفظ میزان فشار آب به صرفه‌جویی چشمگیر حدود 70 درصدی کمک خواهد کرد. به این ترتیب خرید و انتخاب برای بسیاری از سلایق و افراد مناسب خواهد بود. ضمناً شیرآلات کسری به همراه 10 سال ضمانت قطعات به فروش می‌رسد. 

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1109959/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بودند کسانی از همین خاندان ولی مورد عنایت امام رضا(ع) قرار نگرفتند! مَحرم ولایت

تفسیری نادرست و عافیت‌طلبانه از «انتظار فرج»

اعتراف سرباز آمریکایی به سرقت در روسیه

10 پرسش ساده درباره پرونده‌ای پیچیده

نمایشنامه‌ای که اردوغان تغییر داد

قیمت تخم مرغ چند؟

افسردگی جوامع مدرن

4گوشه دنیا/ شکار تصادفی یک کوسه 4متری

میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!

تصاویری از سگ ماهی غول پیکر استرالیایی

4گوشه دنیا/ آخرین قبیله آدم‌خوارها در جهان

برپایی نماز جماعت در دانشگاه دولتی یوسی‌اِل‌اِی آمریکا

امام فرشته‌ها کیست؟

اخلاق به زبان ساده

مهارت هوش مصنوعی افراد زنگ خطر بیکاری شما

تصاویری از یکپارچه سازی چهارمین فضاپیمای Starship

داستانک/ عظمت در چگونگی دیدن است

واکنش ایران به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه‌گانه

شلیک به 3 تروریست اسرائیلی با آر پی جی

ادعای فرمانده آمریکایی: روسیه نیروی کافی برای پیشروی گسترده در اوکراین ندارد

پیام ویدئویی حزب الله لبنان: دژهای خیبر فروخواهند ریخت

هراس فرماندهان اسرائیلی از «جنگ ابدی» در غزه

«عدم تخصیص ارز» یا «احتکار» موبایل؛ دلیل التهاب بازار موبایل چیست؟

جایگاه جدید سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران مشخص شد

بارش شدید باران در حرم رضوی

یک رصد از کهکشان قنطورس در فاصله‌ی 12 میلیون سالِ نوری از زمین

شفق قطبی را در کجا میشه دید؟

چون زلف توام جانا در عین پریشانی

باز هم جلیل محبی علیه رائفی پور توییت زد

خاطرات هاشمی؛ دلخوری خاتمی از شمخانی

ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد

حواشی سفر امروز رئیس جمهور به استان مازندران

نماینده حماس در ایران: اگر صبر و ایمان و مقاومت باشد، امداد‌های غیبی هم خواهد آمد

اقدام عجیب و خبرساز علی شمخانی در یک مراسم

باهنر: دوره توسعه کشور با پول نفت، تمام شده است

نیویورک‌تایمز: غرب گروسی را میانجی گفت‌وگو با ایران قرار داده است

پاریس باکو را متهم به دخالت در ناآرامی «کالدونیای جدید» کرد

تصاویری خاص از پوتین و شی جین پینگ در یک محیط غیر رسمی

روایت عظیم زاده اردبیلی از رویداد همتایابی در قشم

قیمت جدید مرغ و گوشت در بازار

رئیس اتحادیه میوه و سبزی: کاهش قیمت میوه به ضرر کشاورز است!

سرعت فوق العاده یوزپلنگ را ببینید

سازه هاى آبى شوشتر

لحظاتی از مبارزه شجاعانه یک کانگورو با چند سگ

شفق قطبی چگونه شگل می گیرد؟

بهینه سازی نظریه کرمچاله

به فکر پریدن بود!

کتابی که دست آمریکا در زمینه حقوق بشر را آشکار می‌کند

تلخ و شیرین دِبش؛ وقتی خطاکاران دیگر خط قرمز نیستند

بیانیه «منامه» ادعاهای واهی درباره جزایر ایرانی را تکرار کرد