ایران پرسمان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1112695/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخر هفته آرام در بازار سکه و طلا؛ دلار در کانال 61 هزار تومان تثبیت شد

بانک مرکزی: نرخ تورم 38.8 درصد شد

دیدار مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

جانبازان گرانقدر در صف اول ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز معزز حمید گلچی در قم

اسب گرفتار روی بام یک خانه در منطقه سیل‌زده

وقتی خانومت ازت ناراحته و میخوای دلش رو به دست بیاری

مشاهده خرس قهوه‌ای توله‌هایش در اقلید

تصاویر بامزه از ترس دو توله خرس برای ورود به استخر

تصاویر واقعی از ناصرالدین شاه قاجار

چرا لک‌لک‌های جا خوش کرده روی دکل‌ برق قصد مهاجرت ندارند

پرسه زدن گله قوچ اوریال در پارک ملی سالوک

امتیازاتی که در زمان ناصرالدین شاه از ایران گرفته شد

باغ وحش خرس پاندا نداشت، سگ رنگ کرد!

رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع)

راه‌های مقابله با انتشار حشرات در هوای گرم بدون استفاده از حشره کش

تاثیر هوش مصنوعی در روایت یک رستاخیز

رئیسی: حجاب، قانون کشور است و همه باید آن را رعایت کنند

واکنش کنعانی به طرح شرم‌آور برخی نمایندگان کنگره و سنای آمریکا

نامزدهای دور دوم انتخابات درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم چه گفتند؟

امیرعبداللهیان: برای روابط با تاجیکستان اهمیت زیادی قائل هستیم

پوتین: نیروهای راهبردی روسیه در حالت آماده‌باش هستند

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان؛ 4 نفر شهید شدند

تاکید استولتنبرگ بر عدم حضور نیرو‌های ناتو در اوکراین

افزایش اندک قیمت مرغ

قیمت نفت صعودی شد

دیدار نماینده تام ‌الاختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کنسولگری ایران

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از خانواده شهید «کریمی»

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

تلاش نافرجام برای نجات قایق از رودخانه

لحظه برخورد شدید یک کامیون با پل هوایی

برخورد نادر صاعقه به آتشفشان

مردی که مانند «زبل خان» اینجا، آنجا و همه جا هست!

کاهش زمان سرددَم کردن قهوه از 24 ساعت به 3 دقیقه

حضور مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 40 عنوان تازه در نمایشگاه کتاب

مهاجری: رئیسی تنها کاری که می‌کند این است که کاغذی را که به دستش می‌دهند،‌ می‌خواند

امیرعبداللهیان در گفتگو با گوترش: رژیم صهیونیستی می‌خواهد تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ را بی‌ثمر سازد

منتخب مردم قم در مجلس: آمده‌ام بزنم زیر میز!

آمریکا به‌دنبال جلوگیری از دسترسی ایران، چین و روسیه به پیشرفته‌ترین نرم افزارهای هوش مصنوعی

دستگاه الکترونیک اخذ رای قابل هک است؟

کاظم صدیقی بازهم به نماز جمعه می‌آید

پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد

لحظه بمباران دو برج مسکونی در شهر رفح

روس‌ها هفتاد و نهمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی را جشن گرفتند

تداوم «دستاوردسازی» با آمار؛ آیا تراز تجاری ایران واقعا مثبت است؟

ارزیابی سفری مهم؛ ترمیم رابطه؟

طلای جهانی دوباره اوج گرفت

وزارت جهاد کشاورزی: امسال واردات گندم نخواهیم داشت

ستاد ارتباطات مردمی در مرکز توانبخشی ایثار قم برپا شد