ایران پرسمان

آخرين مطالب

سرفیس چیست + معرفی 4 مدل‌ لپ تاپ‌ مایکروسافت اقتصاد روز

سرفیس چیست + معرفی 4 مدل‌ لپ تاپ‌ مایکروسافت
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - بازار / اگر به فروشگا‌ه‌های لپ تاپ مراجعه کرده باشید احتمالا لوگو برند مایکروسافت را پشت لپ‌ تاپ‌ها و دستگله‌های زیادی پشت ویترین دیده‌اید. اما این محصولات چه هستند؟ آیا مایکروسافت محصولات خاصی در این زمینه تولید می‌کند؟ امروز می‌خواهیم همین محصولات خاص یعنی سرفیس‌ها را به شما معرفی کنیم و درباره مدل‌های مختلف آن با شما حرف بزنیم. پس در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم. 
Surface چیست؟ شاهکار طراحی مایکروسافت
مسلما اولین سوال برای کسی که می‌خواهد این سری را بشناسد این است که سرفیس چسیت و دقیقا کدام محصول شرکت مایکروسافت را شامل می‌شود. کامپیوتر‌ها، تبلت‌ها و لپ تاپ‌هایی که توسط مایکروسافت تولید می‌شوند سرفیس نام دارند و سری اختصاصی این کمپانی هستند. 
این محصولات با اینکه طیف مختلفی از دستگاه‌ها مثل کامپیوتر‌های شخصی یکپارچه، لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها و تخته‌های هوشمند را شامل می‌شوند اما یک‌سری ویژگی‌های یکسان دارند. برای نمونه صفحه‌نمایش همه آن‌ها لمسی است و با قلم سازگار می‌شود. تمامی این محصولات زیرنظر مایکروسافت طراحی و توسعه داده می‌شوند اما تولید آن‌ها با همکاری شرکتی به‌نام Pegatron انجام خواهد شد که شرکتی تایوانی است.
معرفی انواع سرفیس‌های مایکروسافت
مایکروسافت محصولات زیادی دارد و همین هم باعث می‌شود که شما برای خرید محصول مورد نظر خود تا حد زیادی گیج شوید. حتی باید بگوییم که خیلی از محصولات سری سرفیس بسیار شبیه هم هستند و این شباهت‌ها خرید را برای افرادی که حتی یک‌بار خرید چنین محصولاتی را تجربه کرده‌اند هم سخت خواهد کرد. 
یک نمونه می‌توانیم برای این موضوع تقدیم شما کنیم. سرفیس پرو و سرفیس گو بسیار شبیه هم هستند و اگر از قبل درباره آن‌ها تحقیق نکنید در هنگام خرید قطعا با شنیدن ویژگی‌های هر کدام گیج خواهید شد.
معرفی سرفیس پرو: ویژگی‌ها و مشخصات آن
سرفیس پرو در واقع بیشتر به تبلت شباهت دارد اما می‌توانند همانند یک لپ تاپ ارزان‌قیمت و اقتصادی برای ما کار کند. سیستم عامل آن ویندوز است و کیبرد به‌شکل فکر شده‌ای به آن متصل خواهد شد. یعنی از قبل چنین طراحی‌ای برای آن لحاظ شده است. 
به همین خاطر هم درصد زیادی از کاربران آن را تهیه می‌کنند تا برای مقاصدی مثل تایپینگ و وبگری استفاده‌اش کنند. نمایشگر آن را می‌توان همانند یک تبلت استفاده کرد. به همین خاطر گزینه برای خوبی برای طراحان دیجیتال است. نمایشگر آن 13 اینچی است و می‌توان با استفاده از یک تکیه‌گاه همانند لپ تاپ آن را ثابت نگه داشت و با متصل‌کردن کیبردهایش همانند یک لپ تاپ از آن استفاده کرد. 
اگر بخواهیم برای این محصول چند ویژگی خاص ذکر کنیم که مختص آن باشد می‌توانیم بگوییم که گزینه سبک و عالی برای حمل‌کردن و طراحی و استفاده در مسیر‌های مختلف است. چون نگه‌داری شارژ بسیار خوبی هم دارد.
معرفی سرفیس گو: سبک و قابل‌حمل
سرفیس گو در واقع بیشتر امکانات سری پرو را در موقعیتی ارزان‌تر و کوچک‌تر به شما ارائه خواهد داد. امکانات این سری نسبت به هزینه‌اش واقعا به‌صرفه است و بسیاری ترجیح می‌دهند برای هزینه کمتر این نسخه را تهیه کنند. به جد می‌توانیم بگوییم که سرفیس گو یکی از بهترین تبلت‌های ویندوزی است که می‌توانید در ایران تهیه کنید. 
این مدل دارای نمایشگر‌های کوچک‌تر، سخت‌افزاری ضعیف‌تر و به‌طور کلی قابلیت‌هایی کمتر نسبت به دیگر محصولات مایکروسافت است اما خب قیمت ارزان آن باعث شده بسیاری جذب آن شوند. اگر برای طراحی به تبلت‌هایی ارزان‌قیمت اما باکیفیت نیاز دارید، سری گو می‌توانید به این نیاز شما پاسخ بدهد. 

ایران پرسمان

معرفی سرفیس لپ تاپ: برای دوست‌داران لپ تاپ
Clamshell سبکی است که در لپ تاپ‌ها بسیار مرسوم است و حالت لولایی آن را شامل می‌شود. با اینکه نسخه پرو می‌تواند تماما کار یک لپ تاپ را انجام دهد اما بسیاری دوست ندارند که از دستگاه به فرم تبلت به‌عنوان لپ تاپ استفاده کنند. پس مایکروسافت تصمیم گرفت برای این دسته از افراد دستگاه‌های خاصی را تولید کند که به نیازشان پاسخ می‌دهد. 
صفحه‌نمایش این لپ‌ تاپ‌ها کاملا لمسی است و صفحه کلیدی فوق‌العاده و اختصاصی دارد. کیبرد این نسخه سراسر با پارچه پوشیده شده که ظاهری فوق‌العاده زیبا و خواستنی به آن می‌بخشد. پوشش منیزیمی محکم باعث می‌شود که با لپ تاپ بسیار محکمی طرف باشیم. اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید و یک لپ تاپ فوق‌العاده داشته باشید، این گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
معرفی سرفیس بوک: ترکیبی از لپ تاپ و تبلت!
نه صبر کنید! منظور ما از ترکیب لپ تاپ و تبلت یک چیز معمولی و قابل تصور مثل سرفیس پرو یا گو نیست. سرفیس بوک واقعا همزمان یک لپ تاپ فوق‌العاده و یک تبلت عالی است. این لپ تاپ قدرت سخت‌افزاری بسیار بالایی دارد. آنقدر که بتوان با آن بازی‌های متوسط را پلی داد و به‌کمک آن کار‌های گرافیکی کرد. کیبرد آن یک مجموعه باکیفیت، استاندارد و یکپارچه است اما شما می‌تواند نمایشگر را از آن جدا کنید. نمایشگر آن رزولوشن بسیار بالایی دارد و مناسب طراحی است.

ایران پرسمان


بهترین راه برای خرید سرفیس چیست؟
برای خرید سرفیس راه‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف لپ تاپ و کامپیوتر سر بزنید. مراکز مختلفی برای خرید چنین وسیله‌ای وجود دارد. 
اگر درباره سرفیس‌های مختلف اطلاعات داشته باشید، خرید شما به‌مراتب ساده‌تر خواهد بود. یکی از بهترین راه‌ها نیز خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل دیجی کالاست. در چنین خریدی شما حتی نیاز نیست از خانه خود خارج شوید. خرید اینترنتی راحت‌ترین روش برای شما خواهد بود.
جمع‌بندی
در این مقاله با مدل‌های مختلف سرفیس آشنا شدیم. اصلی‌ترین سرفیس‌ها گو، پرو، لپ تاپ و بوک هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید. هر کدام‌شان عملکرد خاصی دارند اما تقریبا کار‌های یکدیگر را انجام می‌دهند و در عملکرد همپوشانی دارند. 
مایکروسافت در طراحی سرفیس‌ها از بهترین متخصصانش کمک گرفته و به همین دلیل هر کدام از نسخه‌های آن ویژگی‌های خاص ظاهری و سخت‌افزاری دارند که آن را تبدیل به یک پروداکت خاص خواهد کرد. از شما نیز ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/1113081/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش بینی بورس در هفته جاری

وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

نورپردازی خیال‌انگیز و هنری در آلپ ایتالیا

تشکیل ابرهای رنگین کمان خیره کننده

ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!

کاش پاسخ داشت این پرسش!

دیدار امیرعبداللهیان و وزیر خارجه ترکیه در گامبیا

توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده

تحصن در دانشگاه آمریکایی بیروت علیه اسرائیل

مقام ارشد اطلاعات ارتش تل‌آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است

جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در 124 روز

تحقق درآمد 440 میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!

سفیر امام برای کمک به رهبر شوروی

4 گوشه دنیا/ کدام کشور‌ها بیشترین تعداد میلیاردر‌ها را دارند؟

گوناگون/ آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟

صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا

ناک‌اوت کردن مار سمی بزرگ توسط یک پرنده

سحابی زیبای crab را ببینید

شاعرانه/ عشق بزرگترین آرامش جهان است

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری میان ایران و عراق

نماینده مجلس: در لایحه «حجاب و عفاف» تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو

5 مبارز فلسطینی در طولکرم به شهادت رسیدند

61 میلیارد دلار هم برای اوکراین پیروزی به دنبال نمی‌آورد

نقش سدها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

سه مطالبه اصلی کارگران از دولت در سال جاری

آنقدر در نقل روایات امانتدار بود که شیخ صدوق نام گرفت!

تنفسی در هوای حافظیه به مناسبت روز شیراز

فوران چشمه فصلی سراب دره شهر از دل کوه

یک ربات با الهام از زنبور ساخته شد

من آن دیوانه بندم!

محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند

انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبر انقلاب

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایا‌الأشتر»

رژیم اسرائیل رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین را تهدید به زندان کرد

حملات انصارالله به اسرائیل چه ابعادی خواهد داشت؟

سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم صهیونیستی

زنگ خطر برای بنزین؛ واردات چقدر جدی است؟

تصاویر منحصربه‌فرد از دریاچه ارومیه که ندیده‌اید

اوج آرامش یعنی اینکه خواب باشی و این همه بازدید کننده برات بیاد!

عضو جامعه روحانیت مبارز: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است

کارشناس مذهبی صداوسیما: دانشجویان آمریکایی و اروپایی که اعتراض می‌کنند، پیروان امام صادق(ع) هستند!

حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد

شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد

تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه