ایران پرسمان

آخرين مطالب

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا وزارت رفاه

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ​ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از 100 هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه 20 دیماه 99)، با بیان اینکه «یکی از راهبردهای اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیندها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم .
وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تنها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزارهای تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم .
به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط 2500 (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت : در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از 60 نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط 2500 نیز از پنج ورودی در چند مرحله به 120 ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند .
وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت .
رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط 2500 پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد : میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود 7هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) 195هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به 125هزار تماس و در آذرماه نیز به 98هزار تماس رسید .

لینک کوتاه:
https://www.porsemannews.ir/Fa/News/240169/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صوت/ استاد حسینی قمی؛ کجاست مثل خدیجه؟

پرتاب وحشتناک عابر به هوا پس از تصادف شدید

تزریق هفتگی انسولین، درمان دیابت را متحول می‌کند

داستانک/مکالمه؛ دوست دارم امشب که به خانه رسیدم به همسرم بگویم دوستت دارم

توصیف سردار حجازی از زبان دخترش

حرف های رئیس دفتر روحانی در مورد واکسن کرونا

رئیسی قطعا نامزد انتخابات 1400 می شود؟

استقبال عضو کارگزاران از کاندیداتوری تاجزاده

انتقاد و تمجید بادامچیان از احمدی نژاد

پیش بینی یک نماینده مجلس از حضور روسای قوا در انتخابات 1400

تلفات 900 نفری کرونا در آمریکا؛ هند دوباره رکورد جهانی ابتلای روزانه را جابجا کرد

انفجار تروریستی در عراق 7 شهید و مجروح بر جای گذاشت

غرق شدن یک قایق حامل 130 پناهجو در سواحل لیبی

صیانت از املاک شهرداری به ارزش 14 هزار میلیارد تومان در سال 1399

درخت خون اژدها، یکی از جالب‌ترین درخت‌های روی کره زمین

ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور خوب از زبان یک اصلاح طلب کهنه کار

نظر روسیه در مورد روند احیای برجام در مذاکرات وین

پیام قالیباف در مورد سپاه

اعتراف آمریکا در مورد فناوری های موشکی و پهپادی ایران

اظهارات نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی درباره غنی سازی 60 درصدی

مقام آمریکایی: برای عدم ترک برجام تضمین نمی‌دهیم

حرف های جنجالی احمدی نژاد علیه مسئولان

حمله پهپادی انصارالله یمن به اهداف حساس در خاک عربستان

ابراز نگرانی شورای امنیت از اوضاع انسانی در تیگرای اتیوپی

درخواست سازمان ملل برای حمایت بین المللی از انتخابات فلسطین

افشای همکاری القاعده با ائتلاف سعودی در مأرب

زخمی شدن 32 فلسطینی در درگیری‌های قدس

مک کنزی: بدون کمک آمریکا ارتش افغانستان فرو می‌پاشد

آماده‌باش "ارتش ملی لیبی" در مرز چاد

حمله راکتی به پایگاه نیروهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد

تفال/ مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد

تقویم تاریخ/ روز بزرگداشت شیخ بهایی

خطر سقط مکرر در زنان چاق 70 درصد بیشتر است

نامزدهای نهایی بوکر بین‌المللی 2021 اعلام شد

دومینوی رکود بورس و عصبانیت سهامداران

دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

صوت/ ترتیل 《جزء دهم قرآن 》با صدای 《استاد عبدالباسط》

صوت/ تند خوانی 《جزء دهم قرآن》 با صدای 《استاد معتز آقایی》

بردن حیوانات با اتوبوس به چراگاه!

لحظه برخورد پهپادهای انتحاری به هدف

یک نکته مهم از زبان شهید مطهری و حاج قاسم

فرازی زیبا از دعای ابوحمزه ثمالی؛ بد حال تر از من کیست؟

آیا ایلان ماسک و بیل گیتس قصد دارند انسان ها را کنترل کنند؟

دمشق: شورای امنیت مشوق رژیم صهیونیستی برای تجاوز به سوریه است

لحظاتی قبل از شهادت سومین پسر خانواده شاه‌ حسینی

اولین تابش رادیویی دریافت شده از فراسیارات

پلاستیک یکبار مصرف خودخورنده، ناجی بشر می‌شود

"جیرجیرک!"؛ شعر خوانی زیبایی از حسین پناهی

آزادی 16 متهم در حوادث اخیر اردن

اسلواکی سه دیپلمات روس را اخراج می‌کند