ایران پرسمان

آخرين مطالب

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا وزارت رفاه

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ​ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از 100 هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه 20 دیماه 99)، با بیان اینکه «یکی از راهبردهای اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیندها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم .
وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تنها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزارهای تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم .
به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط 2500 (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت : در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از 60 نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط 2500 نیز از پنج ورودی در چند مرحله به 120 ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند .
وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت .
رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط 2500 پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد : میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود 7هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) 195هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به 125هزار تماس و در آذرماه نیز به 98هزار تماس رسید .

لینک کوتاه:
https://www.porsemannews.ir/Fa/News/240169/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

قطر و ترکیه توافق نظامی امضاء کردند

ایستادگی نخست‌ وزیر ارمنستان در برابر مخالفان

تکریم شهید در جامعه بزرگداشت فرهنگ شهادت و ترویج نیکی‌هاست

افزایش 30 درصدی فعالیت بانوان به عنوان هیات علمی دانشگاه

چرا امام را حذف می کنند

حرفه‌ای‌ترین میز کار

تست هوش را حل کنید

معمای نگهبان ها

بازی با کلمات و حروف

چرا محبت خدا را فراموش می‌کنیم؟

برخورد کشتی تفریحی گران قیمت با اسکله

لحظه نجات کودک دوساله پس از سقوط

داستانک/ دباغ در بازار عطر فروشان

فقط عاشقان شیرینی اینو می فهمند!

بازی غواص با کوسه

اقدام عجیب پیرایشگر برای بیکار نماندن در دوران کرونا!

باطن استغفار در ماه رجب

حکمت/ چرا ایمان تنها به گفتار نیست؟

حکایت/ درخواست فقیر از بخیل

طنز/ گگرانی اثر ارز جهانگیگیری است

باریستا کیست؛ به مناسبت روز جهانی باریستا

وقتی جای شکار و شکارچی عوض می شود!

بلندترین درخت دنیا

کار سخت حفاری چاه نفت

هنرنمایی زیبا و خلاقانه روی چوب

عجیب‌ترین کتابخانه‌های جهان

شکستن رکورد جهانی موج سواری

افتتاح یک پل بدون تشریفات

دور زدن حرفه ای در یک جاده باریک!

سرسره بازی بچه فیل

«چارلی» جاسوس زیردریایی سیا

ساحل پنهان در جزایر ماریتاس

«شام آخر»ی که پس از 100 سال کشف شد!

وقتی ماموران آتش نشانی تبدیل به پلیس می شوند!

روز جهانی فرهنگ بلوچ

کریستالی با تراش شگفت انگیز

چپ‌ شدن تانکر بزرگ آب درست روی ماشین

تصاویر دیدنی از اعماق اقیانوس

بام خانه خدا چگونه تمیز می‌شود؟

نقاشی فرار از زندان ریدینگ کار بنکسی است؟

تاکتیک دفاعی بچه‌ پنگوئن‌ها در مقابل مهاجم

قدیمی‌ترین ترن‌های هوایی جهان

بسته‌بندی ماهی زنده در چین!

لحظه انفجار در آتش سوزی جنگل

جوان‌ترین شهید مدافع حرم ارتش

شوخی بوراک با رهبر چچن!

ما همه مون یک روزی از هم جدا میشیم

تفال/ چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست

تقویم تاریخ/ روزی که افغانستان را از ایران جدا کردند

حکمت/ بهترین ازدواج چگونه پیوندی است؟