ایران پرسمان

آخرين مطالب

حمایت مددی از فکری و قائدی سیاست روز

حمایت مددی از فکری و قائدی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذیربط بتوانیم قرارداد قائدی را ترمیم کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذیربط بتوانیم قرارداد قائدی را ترمیم کنیم.
احمد مددی اظهار داشت: کمتر از 5 ماه است که به باشگاه بزرگ استقلال آمده ام. از شروع ورودم به این مجموعه با چالش های بزرگی روبرو بودیم. پنجره نقل و انتقالات به واسطه برخی مربیان و بازیکنان سابق بسته شده بود، حرفه ای سازی به تعویق افتاده بود و چند روز بیشتر وقت نداشتیم که مستندات را به AFC ارسال کنیم تا بتوانیم مجوز بگیریم و اطلاعات را در سامانه مربوطه بارگزاری کنیم. اگر این کار را نمی کردیم، استقلال نمی توانست در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند. دو بازیکن خارجی ما دیاباته و میلیچ به خاطر نگرفتن پولشان از ایران رفته بودند. مقدمات ورود به بورس را داشتیم که با سرعت مسائل و فرآیندهای مربوط به آن را هم بررسی می کردیم. همچنین میلیچ از دی ماه 98 هیچ پولی نگرفته بود. در چنین شرایطی استقلال را تحویل گرفتم.
وی ادامه داد: در ابتدا منابع مالی را بررسی کردیم و دیدیم کارگزاری که با ما عقد قرارداد کرده، نه تنها یک ریال برای ما درآمدزایی نکرده، بلکه برای ما بدهی دارد و حاضر نبود حتی یک ریال به ما قرض بدهد. در این شرایط به دنبال منابع مالی پایدار و با ثبات رفتیم. در اولین اقدام در یک فرآیند قانونی که در تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بی سابقه است، اقدام به مزایده انتخاب کارگزار کردیم که یک کارگزار خوب، کار را دست گرفت و منابع مالی خوبی را تزریق کرد و به تعهداتش پایبند بود. ما باید بدهی های گذشته را تسویه می کردیم تا استقلال به شرایط عادی برگردد. سپس پنجره بسته باز شد و حدود یک میلیون و سیصدهزار دلار بابت پنجره بسته و میلیاردها تومان بابت حرفه ای سازی هزینه شد. برای شیخ دیاباته و میلیچ هم اعداد قابل توجهی منابع ارزی پرداخت شد تا وارد ایران شود.
مدیرعامل استقلال در خصوص پرداختی قرارداد بازیکنان تصریح کرد: از 12 تا 67 درصد قرارداد پرداخت شده ولی گردن ما از مو بازیک تر است چون باید به تعهداتمان پایبند باشیم. ان شاء الله به زودی پرداختی خوبی به بازیکنان خواهیم داشت تا روند رو به رشد استقلال متوقف نشود.
مددی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال تصریح کرد: متاسفانه همان اتفاقات قبلی دامان ما را گرفته است. به واسطه بدهی بازیکن بلغاری، نیکولای بودوروف که برای ما بازی چندانی هم نکرد و بازیکن باکیفیتی هم نبود، باید 140 هزار یورو پرداخت کنیم. این قول را به هواداران می دهم تا قبل از 28 اسفند ماه پنجره را باز کنیم و بازیکنان مدنظرمان را اگر به توافق برسیم، جذب کنیم. ما در استقلال چیزی کم نداریم و در هر پست حداقل دو بازیکن خوب و درجه یک داریم.
وی درباره وضعیت میلیچ گفت: او از دی 98 پولی نگرفته بود و با تزریق منابع ما به تیم برگشت. بیش از بقیه بازیکنان به او پرداختی داشتیم چون خیلی عقب بودیم اما بعد از دربی ایران را ترک کرد و بدون اطلاع قبلی رفت. شایعه دوپینگ او هم کذب محض بود. حالا اعلام آمادگی کرده که برگردد.
مددی تاکید کرد: در این شرایط کرونایی و تحریم، تامین منابع مالی خیلی سخت است. پرسپولیس و استقلال مظلوم ترین باشگاه های ایران هستند زیرا بالاترین هواداران (بالغ بر 70 میلیون نفر) را دارند اما اجازه دریافت یک ریال منابع دولتی را ندارند.
مدیرعامل استقلال در خصوص غیبت قائدی در تمرینات و گلایه او به خاطر دریافتی‌هایش توضیح داد: مهدی قائدی پسر استقلال است و بیشترین پرداختی این دوره را به او داشتیم و 67٪ پرداختی صورت گرفته است. در دوره قبلی رقم پرداختی بازیکنان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده بود اما قاطعانه می گویم بازیکن مقصر نیست. مذاکره دو طرفه است و باید تلاش کنیم عقد قرارداد برد-برد باشد. متاسفانه رقم قرارداد برخی بازیکنان افزایش نامتعارف داشته است. به قائدی هم در آن دوره وعده هایی داده شده اما به آن عمل نشد. البته تا سال 1402 با ما قرارداد دارد. تلاش می کنیم تا در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذیربط بتوانیم قرارداد این بازیکن را ترمیم کنیم.
مددی که با رادیو ورزش گفت‌و‌گو می‌کرد درباره حمایت هیئت مدیره از محمود فکری گفت: قصد کنار گذاشتن این مربی وجود نداشت که بخواهد ابقا شود. ما از وی و کادرش حمایت می کنیم. زمانی که منصوب شدند، کارشناسان می گفتند استقلالی ترین کادر تاریخ مشغول به خدمت شده است. متاسفانه فضای رسانه ای اطراف باشگاه به شدت غبار آلود است.
وی تاکید کرد: استقلال به غیر از چالش منابع مالی، مشکل دیگری ندارد. از نظر امکانات تمرینی، تغذیه ای و ... شرایط مطلوبی داریم. تلاش می کنیم منابع مالی جذب کنیم.
او در خصوص بازگشت مهدی قائدی تصریح کرد: وی در یکی دو روز آینده به تمرینات برمی گردد. بدهی نیکولای بودوروف هم در 10 روز آینده پرداخت می شود تا پنجره باز گردد.
مدیرعامل استقلال درباره جذب بازیکنان جدید گفت: ما با مهدی کیانی صحبت کردیم که ظاهرا گفتند ریگی را تحویل بدهید تا کیانی را تحویل بدهیم که مخالفت جدی کردم چون ریگی جز بازیکنان خوب و آینده دار ما است. در بخش های دفاع، هافبک و خط حمله هم با چند بازیکن دیگر گفتگو کرده ایم. همچنین تلاش می کنیم به جای علی کریمی بازیکن خوبی را در حد او جذب کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/260003/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

داستانک/ راه نجات

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

وعده خودرو و وام به نمایندگان در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف صحت دارد؟

توصیه محسن رضایی به دولتمردان غربی: دست از حماقت بردارید

رئیسی: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه پاکستان درباره سفر رئیس جمهور ایران

دست ردِ پاکستان به سینه آمریکا در ارتباط با ایران

سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست

اظهارات جدید معاون پارلمانی رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

کاخ معروف خاطرات هاشمی رفسنجانی!

درخواست وزیر خارجه آمریکا از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

صدور حکم بمب گذار میدان تقسیم استانبول

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

کودک فلسطینی: آرزو داشتم بازیکن فوتبال شوم اما اشغالگران صهیونیست پاهایم را از من گرفتند

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟

پولیتیکو: اتحادیه اروپا تحریم گاز طبیعی مایع روسیه را بررسی می‌کند

طالبان سه کشور همسایه افغانستان را به حمایت از داعش متهم کرد

فریادهای اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا علیه رئیس کنگره آمریکا

ترکیه روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کرد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

هاآرتس مطرح کرد: اسرائیل در تله‌ای استراتژیک

تسلیحات، واجب تر از نان شب

صدام و هیتلر؛ از میل به ویرانگری تا قهرمان پرستی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

علت گرانی شدید قیمت پیاز

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز