ایران پرسمان

آخرين مطالب

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

جزیره کیش الگوی حکمروایی موثر محلی منطقه آزاد کیش

جزیره کیش الگوی حکمروایی موثر محلی
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش که صبح امروز در سالن اجتماعات ناحیه مقامت بسیج با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد گفت: این جمع یک وجهه مشترک دارند و آن هم بسیجی بودن است.
وی در سخنان خود افزود: در مدت مدیریت خود در پشت نمای دلنشین جزیره کیش زیبایی دیگری را مشاهده کردم که از آن به عنوان یک امتیاز ویژه یاد می‌‌کنم و آن هم چیزی نیست جز همگرایی و اتفاق نظری که در بین همه نهادهای دولتی، غیر دولتی و خصوصی وجود دارد و این ویژگی‌ها در کمتر جایی به اینگونه به چشم می‌خورد و باید به آن افتخار نمود.
وی با بیان اینکه این همگرایی به من اجازه می‌دهد تا از جزیره کیش به عنوان الگوی حکمروایی موثر محلی یاد نمایم گفت: این اخلاق را مدیران نهادها ایجاد کرده و همه واقفیم که مدیران الگوهای سازمان خود هستند و کارکنان سعی بر این دارند تا همانند مدیران خود رفتار نمایند.
وی افزود: آنچه که از سرهنگ کناری شنیده‌ام چیزی جز تکریم نبوده و این یک برگ برنده است و موفقیت‌های بزرگ نظامی، امنیتی، داخلی و بین المللی سپاه در یک سو و اخلاق و ادب هم در سوی دیگر شما را به یک الگو تبدیل کرده است و من از این بابت بسیار خرسند بوده و امیدوارم سرهنگ میرزاده نیز این راه را ادامه دهد.
آهنگران افزود؛ انتظاری که در سازمان منطقه آزاد کیش داریم این است که در مسایل ارزشی و فرهنگی که سپاه بیشترین تجربه را در این زمینه کسب کرده ما را یاری کند.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش،
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ کناری فرمانده سپاه ناحیه کیش افزود: عزیزانی که از جمع ما می‌روند در واقع جزو کیشوندان هستند و افتخار می‌کنیم که نام این عزیزان جزو ساکنان کیش باشد.
امام جمعه کیش ورود در مسایل اجتماعی را یکی از ماموریت‌های مهم سپاه پاسداران خواند و گفت: جا دارد تا از زحمات سرهنگ کناری که در این چند سال تلاش‌های فراوانی را در جزیره کیش و حوزه های مختلف انجام دادند تقدیر و تشکر کنیم.
حسن زاده گفت: ورود در مسایل اجتماعی باعث تقویت روحیه امید در جامعه می شود و در این مدت که ویروس کرونا در کشور وارد شده است با ورود نیروهای سپاه و بسیج در این حوزه و با تلاش‌های بسیاری انجام دادند و به افراد مبتلا به این بیماری خدمات فراوانی را ارایه دادند و قرنطینه شهر را برعهده گرفتند و این حضور در حوزه اجتماعی سبب تقویت روحیه امید در جامعه می‌شود.
وی یکی از آثار بسیار مهم حضور سپاه و بسیج در حوزه اجتماعی را تقویت ارتباط نظام و استحکام این ارتباط خواند گفت: این تقویت ارتباط بین مردم و نظام سبب می‌شود تا نگاه مردم به یک نهاد مقدس و برخواسته از انقلاب اسلامی که در مسایل اجتماعی تلاش می کند تغییر یافته و یک ارتباط مستحکم بین این دو ایجاد و همچنین باعث تقویت روزافزون امنیت در حوزه های مختلف می‌شود.
حسن زاده با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حضور باورنکردنی کیشوندان با وجود تبلیغات دشمن و همچنین بیماری کرونا نشان دهنده ارتباط مردم و نظام، محصول تلاش‌های پشت صحنه سپاه و بسیج است .
شهداد کناری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای
دو حادثه 7تیر سال 1360 و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران و هدف قرار دادن هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن 290نفر مسافر بیگناه ، حضور گسترده مردم در انتخابات را مایه مباهات خواند و اظهار داشت: ملت شریف ایران یک بار دیگر با حضور به موقع خود در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و یک حماسه و پیروزی دیگر برای ملت ایران رقم خورد.
وی افزود: بسیج و سپاه جزیره کیش با همکاری تمام مسئولان منطقه برنامه های بزرگ و با کیفیتی در سطح ملی برگزار کرده است که از جمله آنها اجرای قرارگاه تحول محله با همکاری امام جمعه کیش و امامان جماعت مساجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی و سایر برنامه های مفید و اثرگذار بوده است.
کناری با اشاره به برنامه مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که به همت مسئولان جزیره کیش اجرا شد مقابله با ویروس کرونا بود که طرح قرنطیه خانگی به صورت محله محور در زمانی که هیچ الگویی برای مبارزه با این ویروس ارایه نشده بود در جزیره کیش اجرایی شد.
وی افزود: درحال حاضراین طرح تحت عنوان طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج در حال اجرا است که سازمان منطقه آزاد کیش هم نقش بسزایی را برعهده داشت. همچنین مرکز توسعه و سلامت کیش، ناحیه بسیج و بیمارستان کیش، هلال احمر، شرکت عمران، آب و خدمات کیش، صدا و سیما، نیروی انتظامی حضور داشتند.
سردار سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی از همان روز‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی انواع نقشه‌های سیاسی، اقتصادی، ترور نخبگان و مغز‌های متفکر و تحمیل 8 سال جنگ به میدان آمدند تا از شکل گیری نظام جهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند، که به لطف خدا تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
سردار سالاری افزود: دشمنان انقلاب که از جنگ نظامی ناامید شده اند با حربه‌های فرهنگی نیز نتوانستند راه به جایی برده و در سال‌های اخیر با فشار‌های اقتصادی سعی بر دستیابی به اهداف خود داشتند، که مشیت الهی این بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام سختی‌ها و مشکلات سربلند بیرون آید.
سرهنگ محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش هم در این مراسم با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان در راستای ارتقاء شاخص‌ها و پیشرفت جزیره کیش گفت: یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.
در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمد میرزاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار شهداد کناری با اهداء لوح قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/303568/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مرغ ارزان شد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

حماس: مواضع بایدن متناقض است

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

تاریخ سازی جعلی

سیل برای دبی گران تمام شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ حماسی «الله اکبر» با صدای محمود کریمی

اوضاع فرودگاه کیش و دبی یک روز پس از باراش شدید باران

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود

رئیسی: اگر اهل مذاکره‌اید، ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست وزیر نفت برای صدور نفت مجانی به سوریه

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

اردن: باید مانع حمله به رفح شد

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

هوای تازه/ آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است

دام دنیا در بیان عطار نیشابوری

بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا

امیرعبداللهیان: در صورت تعرض به منافع ایران، در پاسخ‌گویی لحظه‌ای تردید نخواهیم کرد

امیرعبداللهیان: عملیات دفاع مشروع و اقدام متقابل ایران پایان یافته است

اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد

سلامت جسمی- روانی صهیونیست‌ها وخیم‌تر شده است

سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌های غزه فاجعه‌آمیز است

ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است