ایران پرسمان
مدیرکل بنیاد گلستان با خانواده معظم شهید«محمد مهدی نجاتی‌نیا» دیدار کرد
چهارشنبه 8 فروردين 1403 - 15:11:58
ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با خانواده شهید «محمد مهدی نجاتی‌نیا» دیدار کرد.

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «محمد مهدی نجاتی‌نیا» با خانواده ایشان دیدار و همدردی کرد.
مدیرکل بنیاد گلستان در این دیدار گفت: شهدا نزد خداوند مقام ومنزلت رفیع دارند و هیچ کس نمی تواند مقام شهید و جایگاه آن را درک کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که درراه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.
دکتر جمال اسدی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نیازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ایثار در زندگی اجتماعی میسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
سید علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نیز در ادامه این دیدار گفت: منویات رهبری و دعای خیر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را خنثی کننده فتنه‌های دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: ایران عزیز را شهدای والامقام بیمه کرده‌اند. امیدواریم ما نیز رهرو راه شهدا باشیم و دعای خانواده‌های شهدا که امین انقلاب هستند راهگشای ما باشد.
وی اضافه کرد: امروز این شهدا سر سفره اباعبدالله الحسین میهمان هستند و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدا و خدمت گزار خانواده هایشان باشیم.
«محمد مهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی در منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به درجه والای شهادت نائل گشت. 
شهید محمد مهدی نجاتی نیا اهل روستای النگ شهرستان کردکوی در گلستان و نخستین شهید مرزبانی استان در سال 1403 است.
انتهای پیام/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1106866/مدیرکل-بنیاد-گلستان-با-خانواده-معظم-شهید«محمد-مهدی-نجاتی‌نیا»-دیدار-کرد
بستن   چاپ