ایران پرسمان
طنز/ نیات خیر سلبریتی‌ها
دوشنبه 10 آذر 1399 - 23:54:50
ایران پرسمان - راه راه / آنچه درباره نیات خیر سلبریتی‌ها نمی‌دانستید:
قضاوت‌های نادرست مردم درباره سلبریتی‌ها تمام شدنی نیست و متاسفانه گاهی نخبگان جامعه هم در این دام می‌افتند و به سلبریتی‌ها انگ می‌زنند. مدتها فکر می‌کردیم سلبریتی‌ها کارشان این است که نان صدا و سیما را بخورند و بعد بنشینند حرف مفت بزنند. اما حالا فهمیدیم که در مورد این قشر اشتباه می‌کردیم و سلبریتی‌ها بدون این که نان جای خاصی را بخورند هم حرف مفتشان را می‌زنند. نمونه‌اش همین الیزابت امینی.
الیزابت امینی بازیگر برجسته‌ای است که همه ما با فیلم‌های او خاطره داریم. حالا شاید همه‌ی همه‌مان هم نه، ولی خیلی‌هایمان از او خاطره داریم. اگر خیلی‌هایمان هم خاطره نداشته نباشیم حتما بعضی‌هایمان داریم. یعنی اگر بعضی‌هایمان هم نداشته باشیم حتما یکی دو نفرمان داریم دیگر! حالا خاطره هم نداشته باشیم حتما اگر فکر کنیم یک چیز‌هایی یادمان می‌آید. مثلا اینکه نقش نامادری سروش گودرزی را در سریال خط قرمز چقدر درخشان بازی می‌کرد. نه ببخشید آن بازیگرش یکی دیگر بود. حالا بگذریم.
بهر‌حال آخرین فیلمی که ایشان بازی کرده متعلق به زمانی بوده که حتی شبکه آی‌فیلم هم به زور به آن دسترسی دارد. یعنی می‌توان قسم خورد که سال‌هاست حتی ایشان را راه نداده‌اند از آبسردکن دم صدا و سیما آب بخورد. با این حال می‌بینیم که بدون هیچ چشمداشتی حرف مفت خودش را می‌زند. بله هموطن، هنوز انسانیت نمرده. هنوز هستند کسانی که با خلوص نیت حاضر باشند شکری بخورند که مار آناکوندا هم اگر بخورد سکسکه‌اش می‌گیرد.
تازه فقط این نیست. ایشان در پیج خودش دائم نگران من و شماست و به خاطر جهل و بی‌سوادی ما جوش می‌زند‌. مثلا دم انتخابات خودش را به آب و آتش می‌زند که رای ندهید ولی مگر ما ملت نادان آدم می‌شویم؟ فیلم یک هموطن وظیفه‌شناس را می‌گذارد که با شجاعت فراوان عکس شاه و شهبانو را پشت ماشینش چسبانده، بلکه من و شما یاد بگیریم عین او جگر داشته باشیم و به جای عروسک سگ و گربه از این عکس‌ها پشت شیشه ماشینمان بگذاریم. خدا بیامرزد شاه را که زمان او لازم نبود اینقدر سلبریتی‌ها خون دل بخورند و به مردم بفهمانند نباید رای داد. انتخابات و این مسخره‌بازی‌ها کجا بود اصلا. باورتان می‌شود کسی با آن سطح تحصیلات اینجور زندگی‌اش را وقف آگاهی بخشیدن به هموطنانش کرده باشد؟ حالا تحصیلاتش را نیمه‌کاره رها کرده که کرده‌.
خلاصه اگر از خدا نمی‌ترسید عیب ندارد ولی از کائنات بترسید و این‌قدر پشت سر سلبریتی‌ها حرف نزنید. کائنات دهن‌تان را سرویس می‌کند. باور ندارید بروید توی پیج خود الیزابت امینی بخوانید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/224988/طنز--نیات-خیر-سلبریتی‌ها
بستن   چاپ