ایران پرسمان
مصدومیت شیخ و توفیق اجباری فکری و ارسلان!
سه شنبه 11 آذر 1399 - 11:13:00
ایران پرسمان - شیخ دیاباته در اواسط تمرین روز یکشنبه، به دلیل احساس درد در عضله پای‌ خود به تمرین ادامه نداد و این مساله باعث شد تا این بازیکن برای انجام فرایند درمانی در اختیار کادر پزشکی قرار بگیرد.

به گزارش جام نیوز ، شیخ دیاباته در اواسط تمرین روز یکشنبه، به دلیل احساس درد در عضله پای‌ خود به تمرین ادامه نداد و این مساله باعث شد تا این بازیکن برای انجام فرایند درمانی در اختیار کادر پزشکی قرار بگیرد.
پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیت و انجام تست‌های پزشکی، مشخص شد این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله دو قلوی پا چپ قادر به همراهی آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود و سه هفته از میادین دور است. در واقع دیاباته 4 بازی آینده تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست خواهد داد و باید دوره نقاهت و درمان را طی کند.
دیاباته که به تازگی صاحب فرزند سوم شده بدش نمی آید که دوران درمان خود را در فرانسه طی کند اما بعید به نظر می رسد باشگاه استقلال و محمود فکری با این قضیه موافقت کنند.این در حالی است که دیاباته فصل گذشته پس از حضور فرهاد مجیدی چند بازی مهم استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد و سه بار هم به مرخصی رفت که با اجازه شخص فرهاد مجیدی بود اما در بازگشت موفق ظاهر شد و در نهایت توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.
البته به زعم برخی مصدومیت دیاباته با توجه به حاشیه بازی فولاد و درگیری لفظی اش با محمود فکری سرمربی تیم شاید توفیق اجباری برای سرمربی آبی ها و امیرارسلان مطهری باشد چرا که فکری بابت نیمکت نشین کردن شیخ تحت فشار نخواهد بود و ارسلان هم با فراغ بال زوج قایدی در خط حمله باقی خواهد ماند!

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/225112/مصدومیت-شیخ-و-توفیق-اجباری-فکری-و-ارسلان!
بستن   چاپ