ایران پرسمان
تجهیز تل‌آویو به قایق‌های پیشرفته موشک اندازساخت آلمان
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 8:03:05 AM
ایران پرسمان - فارس / رسانه‌ها از تجهیز نیروی دریایی رژیم صهیونیستی یه یک فروند قایق موشک انداز پیشرفته ساخت آلمان خبر دادند.
به نوشته خبرگزاری «رویترز» نیروی دریایی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه پیشرفته‌ترین قایق جنگی خود را از آلمان تحویل گرفت.این کشتی جنگی ساخت آلمان «سپر» نام دارد و این رژیم از آن برای محافظت از سکو‌های گازی آسیب پذیرخود در دریای مدیترانه استفاده می‌کند.
این قایق روز چهارشنبه در بندر حیفا پهلو گرفت و قرار است سه نمونه دیگر آن سال آینده تحویل این رژیم شوند. با احتساب این قایق جدید، شمار قایق‌های موشک اندازاین رژیم به 16 فروند رسید. «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در مراسمی به مناسبت پهلو گرفتن این قایق در بندر حیفا، بر لزوم محافظت از میادین گازی این رژیم تاکید کرد.
این قایق موشک انداز جدید برخلاف دیگر قایق‌های این رژیم، مجهز به سامانه ویژه جنگال است. به گفته یک افسر ارشد نیروی دریایی اسرائیل، این اقدامات احتیاطی برابر موشک‌های کروز «یاخونت» موجود در زرادخانه حزب الله لبنان ضروری است.
برخی گزارش‌ها حاکیست که حزب الله هزاران موشک دارد که قادر است «النقب» در [جنوب] فلسطین اشغالی و حتی دورتر از آن را هدف قرار دهد و همانگونه که همچنان تسلیح خودش را با موشک‌ها زمین-هوا از نوع « 17SA- و SA-22» به علاوه موشک‌های ساحل به دریا از نوع «یاخونت» ادامه می‌دهد؛ موشک‌هایی که قواعد بازی را کلا تغییر می‌دهد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/225955/تجهیز-تل‌آویو-به-قایق‌های-پیشرفته-موشک-اندازساخت-آلمان
بستن   چاپ