ایران پرسمان
بهره مندی 50 درصد از جمعیت استان ایلام از خدمات تامین اجتماعی
يکشنبه 14 دي 1399 - 19:45:18
وزارت رفاه
ایران پرسمان - رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام از بهره مندی 50 درصد از جمعیت استان ایلام از خدمات تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش رو.ابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، "علیرضا رمضانی" در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد: بیمارستان شهدای زاگراس بیمارستانی با استعداد 32 تخت عادی بیمارستانی است و 4 تخت ویژه است که هم اکنون با توجه به شرایط شیوع کرونا و شرایط حادی که در کشور و استان به وجود آمده است با تکلیف مسئولان بالادستی و ستاد مبارزه با کرونا بیش از ظرفیت استاندارد خود به بیماران خدمات ارائه می کند .
وی با بیان اینکه از 15 آبان ماه سال جاری بخش قلب و داخلی استان به بیمارستان شهدای زاگرس منتقل شده است، گفت: هم اکنون بیمارستان 32 تختخوابی شهدای زاگرس با حدود 60 تخت عادی و 22 تخت ویژه به مردم استان ایلام، جامعه هدف و مراجعه کنندگان خدمات در مانی و پزشکی ارائه می دهد .
رمضانی با تقدیر از از همکاری و حمایت های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در راستای تجهیز بیمارستان و اختصاص امکانات پزشکی به بیمارستان شهدای زاگرس، یادآور شد: هر دو مجموعه هم دانشگاه علوم پزشکی و هم بیمارستان شهدای زاگرس وظیفه و تکلیف قانونی خود می دانیم که در خدمت مردم استان باشیم .
رئیس هیئت مدیره بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه رسانه های استان نقش مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و جامعه هدف دارند، بیان کرد: پذیرای انتقادات رسانه ها هستیم، هر چه از حمایت ها و انتقادات رسانه ها بهره مند باشیم کار ما در ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم بیشتر و مفیدتر خواهد شد .
رمضانی با بیان اینکه بیش از 50 درصد جامعه استان ایلام زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند ابراز کرد: 257 هزار و 370 نفر از خذمات بیمه تامین اجتماعی در استان ایلام بهره مند هستند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است .
وی با اشاره به زمین خریداری شده در مهران، گفت: با توجه به اینکه مهران دارای اهمیت ویژه ای به عنوان دروازه عتبات عالیات دارد و در راستای ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی، مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در ساخت است و بر اساس قول پیمانکار در خرداد 1400 به بهره برداری خواهد رسید
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: هم اکنون زمینی به منظور احداث مرکز درمانی به متراژ 4700 متر در نظر گرفته شده است که مراحل واگذاری زمین از طریق سازمان مسکن و شهرسازی در حال اقدام است و در تلاش هستیم که با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایر شهرستان های استان نیز بتوانیم مرکز درمانی تامین اجتماعی راه اندازی شود .
وی با بیان اینکه مرکز درمانی تامین اجتماعی در دهلران در حال حاضر فعال است، ابراز کرد: در مرکز استان نیز دو مرکز دی کلینیک و درمانگاه شماره 2 در حال فعالیت هستند و توسعه این دو مرکز در دستور کار قرار دارد و سیاست سازمان تامین اجتماعی بر این قرار دارد که کیفیت خدمات خود را در مراکز تحت پوشش افزایش دهد .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/238406/بهره-مندی-50-درصد-از-جمعیت-استان-ایلام-از-خدمات-تامین-اجتماعی
بستن   چاپ