ایران پرسمان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد: پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در چهارمحال‌وبختیاری
دوشنبه 15 دي 1399 - 11:26:24
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: سامانه برای تسهیلات کرونایی برای مشاغل مرتبط با میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد باز است.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، حفیظ‌الله فاضلی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان این که مجموعا 13 هزار و 519 فقره پرونده با اشتغال 16هزار و 582 نفر تشکیل شد، اظهار کرد: از این تعداد پرونده، تسهیلات به 9048 فقره پرونده با اشتغال 11 هزار و 425 نفر پرداخت شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: 270 میلیارد تومان برای صنوف، بنگاه‌های اقتصادی و ... که از کرونا متاثر شده بودند اختصاص یافت که از این اعتبار 147 میلیارد تومان درخواست دریافت تسهیلات داشتیم و 100 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد.
وی تاکید کرد: سامانه برای تسهیلات کرونایی برای مشاغل مرتبط با میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد باز است.
فاضلی در خصوص تسهیلات الگوی نوین مشاغل خانگی در قالب تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: سهمیه استان ایجاد 2000 شغل بود که تسهیلات با کمترین انحراف پرداخت و ایجاد اشتغال شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استقبال خوبی از طرح یارانه دستمزد در استان نشد، گفت: سهمیه استان 997 مورد بود که تاکنون 763 مورد محقق شد.
وی در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری، یادآور شد: 480 میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که 650 میلیارد طرح توسط بانک‌ها بررسی شد و 370 میلیارد تومان عقد قرارداد و 340 میلیارد پرداخت شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/238636/مدیرکل-تعاون--کار-و-رفاه-اجتماعی-چهارمحال-و-بختیاری-خبر-داد---پرداخت-100-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-مشاغل-آسیب‌دیده-از-کرونا-در-چهارمحال‌وبختیاری
بستن   چاپ