ایران پرسمان
324 کارگر و واحد نمونه در جشنواره امتنان یزد ثبت نام کردند
دوشنبه 15 دي 1399 - 14:17:32
وزارت رفاه
ایران پرسمان - فرآیند داوری سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان یزد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، سیدامیرمیروکیلی سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در اولین جلسه کمیته داوری سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران،‌ گروه های کار و واحدهای نمونه استان یزد گفت: این نشست جهت اعلام آغاز زمان داوری جشنواره و همچنین نحوه ارزیابی پرونده های ثبت نام کنندگان در سایت جشنواره با حضور اعضاء برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه 14 آبان ماه لغایت جمعه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که دو مرتبه دیگر مهلت ثبت نام تمدید شد.
میروکیلی اضافه کرد: در مجموع تعداد 324کارگر، گروه کار و واحد نمونه در سامانه این جشنواره ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 14 درصدی ثبت نام متقاضیان هستیم.
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان درباره زمان داوری درخواست های ارسالی تصریح کرد: زمان داوری مجازی پرونده های متقاضیان از 16دی ماه آغاز و تا20 دی ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: مرحله داوری فیزیکی از طریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست شروع و دوم دی ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان مشخص میشود.
میروکیلی در پایان اعلام کرد: از هر سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی یک کارگر و یک گروه کار جمعاً سه کارگر و سه گروه کار به عنوان منتخب استانی انتخاب می شوند و یک واحد نمونه صرفنظر از بخش اقتصادی نیز به عنوان واحد نمونه برتر استانی انتخاب خواهد شد که ضمن تقدیر از برگزیده شدگان استانی پرونده های جهت رقابت در سطح ملی به مرکز ارسال می شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/238735/324-کارگر-و-واحد-نمونه-در-جشنواره-امتنان-یزد-ثبت-نام-کردند
بستن   چاپ