ایران پرسمان
بهره مندی جوانان استان البرز و خانواده های آنان از مزایای تأمین اجتماعی
سه شنبه 16 دي 1399 - 11:07:00
وزارت رفاه
ایران پرسمان - تفاهم نامه سه جانبه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز با مجمع جوانان استان و اداره کل بیمه سلامت در خصوص برخورداری جوانان و خانواده های آنان از مزایای تأمین اجتماعی، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ، هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز در حاشیه امضای تفاهم نامه سه جانبه بین صندوق بیمه با مجمع جوانان استان و ادراه کل بیمه سلامت البرز در جمع خبرنگاران گفت: با امضای این تفاهم نامه امکان برخورداری جوانان استان و خانواده های آنان از مزایای تأمین اجتماعی فراهم شده است.
وی افزود: جوانان عضو مجمع و خانواده های آنان که مشمول صندوق هستند در صورتی که مشمول بیمه اجباری نباشند می توانند بیمه شوند.
بشیری با اشاره به مفاد این تفاهم نامه و کمک دولت در پرداخت حق بیمه گفت: اعضای مشمول این تفاهم نامه از کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه، بیمه اجتماعی و یارانه 100 درصدی دولت در صدور دفترچه درمانی برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: حق بیمه این افراد سالانه 840 هزار تومان یعنی ماهیانه 70 هزار تومان است که می توانند به صورت قسطی یا بصورت یکجا پرداخت کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه تمام کارگزاران صندوق در استان، دفاتر نمایندگی و پیشخوان های دولت زیر مجموعه بیمه سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن شرایط کمترین مراجعات حضوری، آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239122/بهره-مندی-جوانان-استان-البرز-و-خانواده-های-آنان-از-مزایای-تأمین-اجتماعی
بستن   چاپ