ایران پرسمان
صیانت از نیروی کار یکی از اولویت های حوزه بازرسی کار سیستان و بلوچستان است
سه شنبه 16 دي 1399 - 11:07:02
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل در راستای سیاست های وزارت متبوع، در کنار توجه به ایجاد اشتغال جدید و حفظ مشاغل موجود، موضوع صیانت از نیروی کار را با دقت و توجه بسیار پیگیری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در نشست هم اندیشی دوره ای با بازرسان کار استان که با حضور احمدزاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان برگزار شد، ادامه داد: صیانت از نیروی کار یکی از اولویت های مهم در این حوزه است و هیچ عامل بازدارنده ای نباید مانع انجام وظایف بازرسان کار در سراسر استان شود.
وی مسئولیت حوزه بازرسی کار در استان را مضاعف و مهم بیان کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای جامعه هدف و انجام بازرسی های هدفمند با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی وظیفه مدار می تواند در کاهش حوادث ناشی از کار و بروز مخاطرات اثرگذار باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه محیط های کارگری امروزه از حساسترین فضاها به شمار می رود، اظهارکرد: باید با ورود به موقع در مسائل حقوق و دستمزد و ایمنی کار و حفاظت فنی، مانع بروز مشکلات برای این قشر زحمتکش شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: اختصاص شعب ویژه رسیدگی به مسائل حوزه بازرسی و روابط کار در مراجع قضایی استان، یکی از اقدامات مورد توافق و در دست پیگیری است که با دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان در سایه تعامل و هم افزایی دنبال می شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239123/صیانت-از-نیروی-کار-یکی-از-اولویت-های-حوزه-بازرسی-کار-سیستان-و-بلوچستان-است
بستن   چاپ