ایران پرسمان
در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت تصویب شد؛
عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آسیایی مهارت
سه شنبه 16 دي 1399 - 14:50:56
وزارت رفاه
ایران پرسمان - در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به عضویت رسمی این سازمان درآمد

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت، نمایندگان کشورمان با ارائه گزارش از عملکرد و توانایی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ارائه برنامه های آتی توانستند، رای اعتماد کشورهای عضو را اخذ کرده و کشور ایران به صورت رسمی به عضویت سازمان آسیایی مهارت پذیرفته شود .
گفتنی است: سازمان مسابقات مهارت آسیایی، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی از کشورهای عضو قاره آسیا است که برای ارتقا مهارت های فنی و کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای تشکیل شده است. این سازمان قصد دارد اهمیت تعالی حرفه ای و آموزش و حرفه ای با کیفیت بالا در سطح آسیا را ارتقاء داده و ارزش مهارت ها را از طریق شناسایی متخصصان ماهر نشان دهد .
این سازمان مسابقات مهارت آسیایی با تمرکز بر چهار رکن اصلی برنامه های تعیین شده، ارتقا مهارت ها، آموزش، همکاری های بین المللی و مسابقات مهارت و به عنوان قطب آسیایی برای تعالی مهارت ها و با هدف ایجاد یک جهان بهتر از طریق قدرت مهارت ها شکل گرفته است .
سازمان مسابقات مهارت آسیایی در حال حاضر 26 عضو دارد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239242/عضویت-رسمی-سازمان-آموزش-فنی-و-حرفه-ای-به-نمایندگی-جمهوری-اسلامی-ایران-در-سازمان-آسیایی-مهارت
بستن   چاپ