ایران پرسمان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد: حمایت از 32 بنگاه اقتصادی و تثبیت 3480 فرصت شغلی در 9 ماهه سال جاری
سه شنبه 16 دي 1399 - 14:51:05
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: در راستای سیاستهای حمایتی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با هدف حفظ فرصت های شغلی موجود و حمایت از بنگاههای اقتصادی مشکل دار در 9 ماهه سال جاری تعداد 32 بنگاه اقتصادی دارای مشکل با 3480 نفر اشتغال مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: حفظ و صیانت از نیروی کار و تثبیت فرصت های شغلی به عنوان یکی از اهداف مهم حوزه کاری بوده که در همین راستا با شناسایی بنگاههای اقتصادی مشکل دار که عموما دارای موانعی برای تولید و بازاریابی و مشکلات بیمه ای ، مالیاتی ، بانکی و.... هستند و اعلام به مراجع مرتبط و طرح در جلساتی نظیر کارگروه رفع موانع تولید تلاش شده مانع توقف فعالیات این بنگاهها و آسیب به فرصت های شغلی موجود شود.
وی حفظ بنگاههای اقتصادی را در شرایط سخت موجود ناشی از تحریم ظالمانه ی آمریکا و افزایش هزینه های سرمایه گذاری برای اقتصاد استان و کشور مهم ارزیابی نموده و خواستار حمایت همه جانبه از کارآفرینان استان شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239243/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی--خراسان-جنوبی-خبر-داد--حمایت-از-32-بنگاه-اقتصادی-و-تثبیت-3480-فرصت-شغلی-در-9-ماهه-سال-جاری
بستن   چاپ