ایران پرسمان
ثبت نام 401 کارگر، گروه کار و واحد نمونه ایلام در سامانه جشنواره امتنان
سه شنبه 16 دي 1399 - 14:51:14
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، 401 ثبت نام در قالب کارگر، گروه کار و واحد نمونه انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی با اشاره به این که از شانزدهم دی‌ماه فرآیند داوری این جشنواره آغاز خواهد شد، افزود: از تعداد کل طرح های ثبت‌نام شده، تعداد401 پرونده حائز شرایط داوری است.
وی با اشاره به این که داوری پرونده‌ها تا روز بیستم دی‌ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از هر بخش اقتصادی(صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب خواهند شد .
وی با اشاره به این که در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه 14 آبان ماه لغایت جمعه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که دو مرتبه دیگر مهلت ثبت نام تمدید شد .
شیرخانی درباره زمان داوری درخواست های ارسالی تصریح کرد: زمان داوری مجازی پرونده های متقاضیان از 16دی ماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه دارد .
وی ادامه داد: مرحله داوری فیزیکی از طریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست شروع و سوم بهمن ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان مشخص می شود .
گفتنی است در سی و یکمین جشنواره امتنان، 215 طرح ثبت نام کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239245/ثبت-نام-401-کارگر،-گروه-کار-و-واحد-نمونه-ایلام-در-سامانه-جشنواره-امتنان
بستن   چاپ