ایران پرسمان
آغاز مرحله داوری جشنوار امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه قزوین
سه شنبه 16 دي 1399 - 14:51:34
وزارت رفاه
ایران پرسمان - معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین از اتمام تاریخ ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید قزوین و ورود به مرحله داوری طرح ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ، آقاعلیخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اتمام تاریخ ثبت نام سی و و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید و ورود به مرحله داوری طرح ها، به منظور انجام هر چه بهتر فرآیند داوری از میان 156 متقاضی ثبت شده در سامانه امتنان در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات با حضور نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و دانشگاه در محل این اداره کل برگزارشد.
وی تصریح کرد : این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.
وی گفت : اجرای ماده 195 قانون کار و ضوابط اجرایی آن و شناسایی و انتخاب کارگران مخترع، مبتکر و خلاق و مدیران واحدهای نمونه با توجه به‌ شاخص های ابلاغ شده و لزوم توجه به نوآوری و ابتکار در بنگاههای اقتصادی با همکاری دستگاه های ذیربط و شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از جمله اهداف اجرایی شدن این جشنواره به شمار می رود.
آقاعلیخانی بیان کرد : در مجموع در سال جاری تعداد 156 کارگر،گروه کار و واحد تولیدی در بازه زمانی 14 آبان تا 11 دی در این جشنواره ثبت نام کرده اند که با داوری های انجام شده تعداد یک نفر کارگر نمونه و یک گروه کار نمونه در سه بخش صنعت ، خدمات و کشاورزی و یک واحد نمونه استانی انتخاب و جهت شرکت در جشنواره ملی به وزارت متبوع معرفی می‌ شوند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239250/آغاز-مرحله-داوری--جشنوار-امتنان-از-کارگران،-گروههای-کار-و-واحدهای-نمونه-قزوین
بستن   چاپ