ایران پرسمان
با حضور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد:
انعقاد تفاهمنامه سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون در پروژه های راهسازی آذربایجان غربی
سه شنبه 16 دي 1399 - 14:51:37
وزارت رفاه
ایران پرسمان - در نشستی با حضور محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، عبادی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی ، تفاهمنامه سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون در پروژه های راهسازی آذربایجان غربی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این پروژه از محل تسهیلات ماده 56 خواهد بود، گفت: تکمیل پروژه های مهم راهسازی استان از اولویت های این تفاهمنامه به شمار می رود.
و ی با بیان این که موقعیت ویژه استان در ترانزیت بین المللی ایجاب می کند که زیرساخت هایی مطمئن و توسعه محور داشته باشد، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون فرصتی مهم برای حضور دیگر بانک ها برای کمک به تکمیل زیرساخت های توسعه در استان است .
شهریاری تصریح کرد: دستیابی به شاخص های اساسی توسعه پایدار و متوازن مستلزم همکاری همه بخش هاست .
وی با اشاره به تحولات رخ داده در راهسازی استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 200 کیلومتر انواع راه در استان به بهره برداری رسیده است .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/239251/انعقاد-تفاهمنامه-سرمایه-گذاری-بانک-توسعه-تعاون-در-پروژه-های-راهسازی-آذربایجان-غربی
بستن   چاپ