ایران پرسمان
مدیرکل دفتر امور استان ها در ایلام:
شفافیت و اعتماد سازی یکی از سیاست های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
يکشنبه 21 دي 1399 - 12:51:32
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل دفتر امور استان‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت و اعتماد سازی یکی از سیاست های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و شفاف سازی فعالیت ها، خدمات و سایر امورات مربوط به دولت از یک سو موجب جلب اعتماد در مردم و از سوی دیگر گام بلندی در راستای مبارزه با فساد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، سید محسن دلبری در نخستین روز از سفر خود به استان ایلام در جلسه شورای معاونین در استان ایلام ،برنامه های شفاف سازی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را گام بلندی در مبارزه با فساد عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیوستن به پویش ملی شفافیت و اعتمادسازی این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان کرد و خواستار جدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.
وی در ادامه به وجود بیش از 32 سامانه شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد .
دلبری گستردگی فعالیت های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیارحائز اهمیت دانست و گفت: وزارتخانه متولی امور متنوع و گسترده ای است که شامل تمام حوزه ها نظیر بهداشت و درمان، رفاه، آموزش، تعاون، اشتغال، روابط کار و ... می شود که در همین راستا با تاکید بر اصل خدمت رسانی به جامعه هدف و تکریم ارباب رجوع، باید با همت مضاعف و با وجود تمام محدودیت ها در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کنیم .
مدیرکل دفتر امور استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در راستای خدمت رسانی به مردم هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست، گفت: رضایت مندی ارباب رجوع، دقت در اجرای ضوابط، معیارها و مقررات و تسریع در پاسخگویی باید در اولویت قرار گیرد .
در این جلسه مدیرکل و معاونین به تشریح آخرین اقدامات حوزه کاری خود پرداختند .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/240179/شفافیت-و-اعتماد-سازی-یکی-از-سیاست-های-اصلی-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-است
بستن   چاپ