ایران پرسمان
یک میلیارد تومان تسهیلات به معلولین در روستاهای زنجان پرداخت شد
يکشنبه 21 دي 1399 - 12:51:41
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه طرح توان بخشی مبتنی برجامعه در 100 درصد روستاهای استان زنجان اجراشده است، گفت: امسال یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان محمد محمدی قیداری با اشاره به طرح CBR توان‌بخشی مبتنی بر جامعه گفت: این طرح از سال 81 آغازشده و از سال 87 به‌صورت پایلوت در زنجان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه استان زنجان بیش از 22 هزار معلول دارد، اظهار کرد: طرح توان بخشی مبتنی برجامعه در 100 درصد روستاهای استان زنجان اجراشده است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تمام خدمات لازم درمانی و توانبخشی به تمام معلولین در روستاهای استان ارائه می‌شود.
محمدی قیداری تاکید کرد: امسال یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به معلولین در روستاهای استان پرداخت شده است.
وی با بیان این که در طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه امور به معلولان سپرده می‌شود، ابراز کرد: به معلولان، خانواده آنان و افراد که با معلولان ارتباط دارند آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: با اجرای این طرح تمام معلولین در روستاها شناسایی‌شدند و تمام هزینه‌های درمانی برای معلولان در نظر گرفته‌شده است.
محمدی قیداری گفت: توانمندسازی، ایجاد اشتغال و ارائه وسایل توان‌بخشی از اهداف اجرای این طرح در روستاها است.
وی با بیان اینکه دهیاران و بخشداران در اجرای طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه همکاری دارند، یاد آور شد: باید از این ظرفیت بسیار مهم برای اجرای مطلوب این طرح در استان زنجان استفاده شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/240181/یک-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-معلولین-در-روستاهای-زنجان-پرداخت-شد
بستن   چاپ