ایران پرسمان
​کبیری در ارومیه خبر داد: تخصیص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی و تکمیل پروژه های نیمه کاره دولت در آذربایجان غربی
يکشنبه 21 دي 1399 - 12:51:53
وزارت رفاه
ایران پرسمان - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان آذربایجان غربی از تخصیص 390 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های تعاونی و پروژه های نیمه کاره دولت از محل ماده 56 و منابع داخلی بانک توسعه تعاون برای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، محمد کبیری در جلسه ای با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ابوالفضل عبادی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی ، توسعه بخش تعاون و احصای مشکلات را از جمله اهداف سفرهای استانی دانست و گفت: بیشتر مشکلات تعاونی ها به خاطر نبود شفافیت نظام مند به رغم فراهم بودن بستر قانونی است.
وی ادامه داد: برای ارتقای فرایند نظارت بر کارکرد تعاونی ها اعتبارات نظارت و حسابرسی 12 برابر شده است.
ابوالفضل عبادی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز گزارشی از عملکرد این اداره کل در بخش تعاون ارائه و تاکید کرد: خوشبختانه کلیه مراحل تشکیل شرکت تعاونی و نظارت بر عملکرد شرکتهای تعاونی به خاطر تسریع در مراحل ثبت شرکت و تکریم ارباب رجوع به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و فقط در موارد بسیار خاص نیاز به حضور ارباب رجوع در اداره است.
شهریاری استاندار آذربایجان غربی تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانها را از جمله برنامه های اولویت دار برشمرد و گفت: در صورت اختصاص خط اعتباری ویژه این تعاونی ها می توانند فرصت خوبی برای برقراری عدالت باشند.
شهریاری، تخصیص عادلانه سهم استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را نیز خواستار شد و افزود: آذربایجان غربی جزو استان های موفق در جذب این تسهیلات است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید سهم استان را به طور عادلانه پرداخت کند.
وی بر ضرورت نظارت و حسابرسی جدی بر فرآیندهای مالی شرکت های تعاونی ها تاکید کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/240184/​کبیری-در-ارومیه-خبر-داد--تخصیص-390-میلیارد-تومان-تسهیلات-برای-پروژه-های-تعاونی--و-تکمیل-پروژه-های-نیمه-کاره-دولت-در-آذربایجان-غربی
بستن   چاپ