ایران پرسمان
هشدار وزارت کار درباره انتشار آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین
يکشنبه 21 دي 1399 - 20:08:23
وزارت رفاه
ایران پرسمان - معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای نسبت به انتشار آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

12.00 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن ها با انتشار آگهی های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی،کلاهبرداری و سوء استفاده از هموطنان هستند. بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان طرح های سرمایه گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق "سامانه کارا" که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق "دستگاه های اجرایی ذیربط" در شهرستان ها و استان ها و"کمیته فنی" و "موسسات عامل" مورد بررسی قرار می گیرد.
معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت 9 صبح الی 14 به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره 02164492810 اطلاع دهند.
12.00 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/240422/هشدار--وزارت-کار-درباره-انتشار-آگهی-های-جعلی-اخذ-تسهیلات-اشتغالزایی-با-نرخ-سود-پایین
بستن   چاپ