ایران پرسمان
از ابتدای سال جاری تاکنون:
16 شرکت تعاونی در کردستان تشکیل شد
چهارشنبه 24 دي 1399 - 09:41:37
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 16 شرکت تعاونی در استان تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی میزان سرمایه گذاری اعضای برای تشکیل این تعاونی ها را 7648 میلیون ریال برشمرد و اظهار کرد: درصورت بهره برداری این تعاونی ها برای 231نفر زمینه اشتغال ایجاد می شود.
صلواتی تعداد کل تعاونی های استان کردستان را 1854 تعاونی با 182 هزار نفر عضو و اشتغالزایی بالغ بر 16500 نفر ذکر کرد و افزود: تجمیع سرمایه های کم و بهره گیری از توان افراد در حوزه های مختلف نقش مهمی در توسعه و جهش تولید کشور دارد و تعاون به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد برای اشتغالزایی و تحقق رفاه اجتماعی زمینه ساز این اهداف است.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص تشکیل تعاونی‌های نوع جدید در استان نیز گرفت: تاکنون تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در بیجار ثبت شده و در شهرستان های دیواندره و مریوان نیز تا پایان سال جاری تشکیل و به ثبت خواهد رسید.
وی تصریح کرد: تعاونی فراگیر بانوان در شهرستان قروه تشکیل شده و در شهرستان های سقز و مریوان نیز در حال انجام است که می تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی ایفا کند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/241340/16-شرکت-تعاونی-در-کردستان-تشکیل-شد
بستن   چاپ