ایران پرسمان
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز :
وظیفه اصلی مجموعه صندوق کار آفرینی امید البرز، حمایت از اقشار آسیب پذیر است
چهارشنبه 24 دي 1399 - 09:41:46
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر صندوق کارآفرین امید البرز در نشست هم اندیشی مسئولین واحد های ستادی یا کارشناسان شعب استان تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور همواره حامی اقشار آسیب پذیر بوده و این وجه تمایز این مجموعه خدوم نسبت به دیگر نهاد ها و موسسات مالی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ، فرهاد حکیم نیا افزود: صندوق به نقطه اتصال و اتمام زنجیره اشتغالزایی در کشور با همکاری نهادهای که دغدغه ایجاد اشتغال در کشور را دارند تبدیل شده و این یک رسالت برزگ برای همکاران زحمتکش صندوق است.
مدیر صندوق استان البرز گفت: همه پرسنل صندوق موظفند در برخورد با ارباب رجوع مراقبت های رفتاری را اعمال نموده و برای حل مشکل مردم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.
وی افزود: نظارت و وصول مطالبات دو رکن اساسی در این مجموعه است که دغدغه اشتغال جوانان و محرومین را دارد، پس در هر دو مورد باید با رعایت و نهایت دقت مطالبات صندوق و مردم پیگیری و به ثمر برسد.
حکیم نیا از کارشناسان شعب استان خواست تا در بخش مسئولیت اجتماعی خود در راستای حفظ و گسترش منابع صندوق جهت ارائه تسهیلات بیشتر و بهتر به مردم، هر یک به سهم خود به صورت جدی فعالیت نمایند.
ساماندهی دست فروشان و ایجاد بازارچه مشاغل خانگی در شهرستان کرج از دیگر موضوعات مهم مورد تاکید مدیر صندوق استان بود که با اشاره به بخش حوزه مدیریت شهری نیازمند حمایت و ساماندهی است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/241342/وظیفه-اصلی-مجموعه-صندوق-کار-آفرینی-امید-البرز،-حمایت-از-اقشار-آسیب-پذیر-است
بستن   چاپ