ایران پرسمان
مصوبه مهم شورای عالی رفاه درباره نقل و انتقال حق بیمه از صندوق روستائیان به سایر صندوق های بازنشستگی یا بالعکس
پنجشنبه 25 دي 1399 - 21:42:17
وزارت رفاه
ایران پرسمان - به دنبال پیشنهاد وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی،این شورا در مصوبه ای با نقل و انتقال حق بیمه با کسوربازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر به سایر سازمان ها و صندوق های بازنشستگی یا بالعکس موافقت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران این خبر را اعلام کرد .
بر اساس این مصوبه، به منظور هماهنگی در نقل و انتقال حق بیمه با کسوربازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی کشوری و به استناد تبصره (2) بند الف ماده (57) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور-مصوب 1395- نقل و انتقال حق بیمه با کسوربازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر به سایر سازمان ها و صندوق های بازنشستگی یا بالعکس امکان پذیر است.
بر اساس مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی ، در صورت اشتراک و بیمه پردازی نزد صندوق بیمه مقصد در زمان ارائه درخواست بیمه شده و درچارچوب ضوابط قانونی حاکم بر صندوق بیمه مقصد،با لحاظ تاثیر سوابق منتقله در میزان مستمری و شرایط احراز و برای بهره مندی از مزایا و تعهدات بلندمدت و همچنین رعای تنحوه محاسبه و پرداخت مابه التفاوت و سایر موارد مربوطه بر اساس قانون نقل و انتقالات حق بیمه یار بازنشستگی-مصوب 1365- و آئین نامه اجرایی مربوطه انجام می شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/242115/مصوبه-مهم-شورای-عالی-رفاه-درباره-نقل-و-انتقال-حق-بیمه-از-صندوق-روستائیان-به-سایر-صندوق-های-بازنشستگی-یا-بالعکس
بستن   چاپ