ایران پرسمان
لفاظی و یاوه گویی صهیونیست‌ها علیه ایران
جمعه 26 دی 1399 - 1:46:50 AM
ایران پرسمان - نتانیاهو هم‌زمان در حال تشکیل تیمی داخلی با هدف تهیه یک استراتژی برای تاثیرگذاری بر سیاست‌های کابینه بایدن است.

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم،رژیم صهیونیستی اندازه و قد واقعی‌اش را فراموش و علنا اعلام می‌کند که گزینه‌های حمله به ایران یا تاسیسات هسته‌ای این کشور را بررسی می‌کند. در حالی‌که این رژیم از خانه عنکبوت سست‌تر است.
روزنامه عبری‌زبان "یسرائیل هیوم"، امروز- پنجشنبه- نوشت که رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل دستور تهیه طرحی برای مقابله با تهدیدهای ایران را به رکن دایره سوم ارتش اسرائیل -که با نام رکن ایران شناخته می‌شود- داده که به نوشته این روزنامه به ادعاها مبنی بر تلاش ایران برای سرعت بخشیدن به برنامه هسته‌ای‌اش مربوط می‌شود.
این روزنامه در ادامه نوشته است، "رکن عملیات راهبردی دایره سوم" ارتش اسرائیل در حال تهیه طرحی با سه گزینه برای تضعیف تلاش‌های هسته‌ای ایران است که به زودی تقدیم دولت اسرائیل خواهد شد.
از سوی دیگر، "بنی گانتز" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است "ایران در سال‌های اخیر در زمینه تحقیق و توسعه، هم در غنی‌سازی و هم قابلیت‌های تهاجمی، پیشرفت کرده و به دنبال تسلیحات هسته‌ای است." گانتز گفته "روشن است که اسرائیل باید یک گزینه نظامی روی میز داشته باشد. چنین گزینه‌ای نیاز به منابع و بودجه دارد و من برای تحقق آن تلاش می‌کنم."
سایت "اکسیوس" نیز در گزارشی از تلاش "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اشغالگر برای تاثیرگذاری بر سیاست‌های دولت "جو بایدن" در قبال ایران خبر داده و نوشته است که نتانیاهو در حال بررسی تعیین یک نماینده ویژه برای مذاکره با دولت آتی آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران است.
به نوشته این منبع، نتانیاهو هم‌زمان در حال تشکیل تیمی داخلی با هدف تهیه یک استراتژی برای تاثیرگذاری بر سیاست‌های کابینه بایدن است.
"زاخی هانگبی" وزیر شهرک‌سازی اسرائیل نیز مدعی شده "در صورتی‌که رئیس‌جمهور منتخب، بایدن به توافق هسته‌ای با ایران برگردد اسرائیل در معرکه جنگ با ایران تنها می‌ماند ولی هرگز به ایران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را نمی‌دهد."
روزنامه "هاآرتص" چاپ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی رژیم نوشت که اسرائیل قصدی برای حمله به ایران در مدت زمان باقیمانده از ریاست جمهوری ترامپ ندارد اما این منابع هشدار دادند که هر نوع محاسبه غلط درخصوص اوضاع منطقه به درگیری نظامی آنهم در شرایط حساس فعلی خواهد انجامید به ویژه در زمانی‌که زیردریایی‌های آمریکایی و اسرائیلی و ناوهای هواپیمابر و ناوشکن‌ها در خلیج‌فارس حضور دارند.
کارشناسان معتقدند که ادعای رژیم اسرائیل درباره توانمندی‌اش برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، آنهم بدون اینکه با پاسخ ویرانگر تهران مواجه شود، نوعی خیال‌پردازی و تبلیغات برای مصرف داخلی است چرا که سردمداران تل‌آویو به خوبی درک می‌کنند که هر نوع درگیری نظامی با ایران به معنای پایان موجودیت اسرائیل است به این دلیل که ایران قادر به نابودسازی ناوگان‌های اسرائیلی و آمریکایی در خلیج‌فارس است. رزمایش ایران در خلیج‌فارس و دریای عمان، بهترین دلیل بر این مدعاست و ثابت کرد که حضور ایران در خلیج‌فارس برای نابودسازی آرزوهای آمریکا کافیست به ویژه که موشک‌های ایران که پایگاه "عین الاسد" را نابود کرد قادر است پایگاه‌های آمریکا در خلیج‌فارس را نیز نابود کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/242155/لفاظی-و-یاوه-گویی-صهیونیست‌ها-علیه-ایران
بستن   چاپ