ایران پرسمان
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار در سمنان: توسعه ورزش کارگری عاملی کاربردی برای تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری است
شنبه 27 دي 1399 - 11:33:15
وزارت رفاه
ایران پرسمان - ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سفر به استان سمنان از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سمنان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات و تلاشهای انجام گرفته اظهار رضایت کرد و گفت: اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در خصوص توسعه اماکن و امکانات ورزشی کارگران در استان سمنان قابل تقدیر است.
وی افزود: امید است با توسعه ورزشهای کارگری جامعه کار وتولید پر نشاط و سازنده ای برای بهره وری و پیشرفت اقتصاد و تولید کشور عزیزمان داشته باشیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: توسعه ورزش در واحدهای تولیدی وکارگری عاملی کاربردی در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری خواهد بود و یکی از مهمترین سیاست های حوزه فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی حمایت از ورزش کارگری با رویکرد سلامت محور و افزایش بهره وری نیروی کار است.
اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سمنان نیز در این بازدید تصریح کرد: سیاست این اداره کل در راستای توسعه وتجهیز امکانات مجموعه های ورزشی کارگران در استان، ایجاد فضای ورزشی مناسب با کمترین هزینه برای کارگران و خانواده آنان و نیز توسعه ورزشهای کارگری در سطح ملی و استانی است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/242530/معاون-فرهنگی-اجتماعی-وزارت-کار-در-سمنان---توسعه-ورزش-کارگری-عاملی-کاربردی-برای-تامین-سلامت-کارگران-و-افزایش-بهره-وری-است
بستن   چاپ