ایران پرسمان
پرداخت تسهیلات کرونایی به بیش از 2 هزار واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا در اسلام آباد غرب
شنبه 27 دي 1399 - 11:33:19
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 2 هزار و 786 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا در شهرستان اسلام آباد غرب تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا موجب وارد آمدن خسارات متعددی به مشاغل استان از جمله شهرستان اسلام آباد غرب شد که در راستای تصمیم دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات حمایتی به واحد‌های آسیب دیده از کرونا، تسهیلاتی به این شهرستان اختصاص داده شد .
وی افزود: در این شهرستان تعداد 3 هزار و 466 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا درخواست خود را به مبلغ 26 میلیارد و 800 میلیون تومان، در حمایت از 3 هزار و 620 فرصت شغلی موجود در سامانه کارا ثبت کرده اند .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون 2 هزار و 786 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان مبلغ 20 میلیارد و 886 میلیون تومان در حمایت از 2 هزار و 913 فرصت شغلی تسهیلات دریافت کرده اند .
حسن عزیزی تاکید کرد: این تسهیلات در 14 رسته شغلی در حمایت از واحد‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/242532/پرداخت-تسهیلات-کرونایی-به-بیش-از-2-هزار-واحد-کسب-و-کار-آسیب-دیده-از-کرونا-در-اسلام-آباد-غرب
بستن   چاپ