ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی زنجان تاکید کرد:
ایجاد هسته یاوران نماز در راستای حفظ ارزش‌های انسانی
شنبه 27 دي 1399 - 14:13:45
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اهمیت فریضه نماز در حفظ ارزش‌های انسانی بر ایجاد هسته یاوران نماز تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در جلسه شورای اقامه نماز گفت: با توجه به اهمیت فریضه نماز و نقش موثری که در حفظ ارزش‌های انسانی و ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی دارد، رسالت شورای اقامه نماز در این اداره‌کل بسیار حساس و مهم است.
وی افزود: این رسالت در دو بخش قابل تقسیم است، وظایف درون‌سازمانی که به مجموعه اداره‌کل مربوط می‌شود و وظایف برون‌سازمانی که شامل نظارت بر اقامه نماز در واحدهای تولیدی و صنعتی است که در نوع خودش حائز اهمیت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان ضمن تاکید بر ایجاد هسته یاوران نماز، خواستار نظارت بیشتر بر نمازخانه‌ها شد، از این حیث که در شرایط کرونایی ضدعفونی صورت گرفته و مهیا برای حضور نمازگزاران باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به محسنات و آثار خوبی که نماز دارد و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی در اولویت برنامه‌های شورا باشد، آثار و نتایج آن اعلام شده و برگزاری مسابقات احکام، فرهنگ نماز، پژوهش در خصوص آثار آن با اعلام فراخوان در بین همه همکاران و کارکنان واحدها صورت گیرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/242625/ایجاد-هسته-یاوران-نماز-در-راستای-حفظ-ارزش‌های-انسانی
بستن   چاپ