ایران پرسمان
با حکم شریعتمداری رییس مرکز‌ نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب شد
سه شنبه 30 دي 1399 - 18:05:58
وزارت رفاه
ایران پرسمان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی "سید سجاد نوری"را به ریاست مرکز‌ نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن محمد شریعتمداری خطاب به نوری آمده است:
نظر به تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاونت امور تعاون به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز‌ نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) منصوب می‌شوید تا در چارچوب ساختار قانونی موجود با استفاده از ظرفیت ارکان وزارتخانه در تهران و استان­ها در راستای توسعه نوآوری در بخش تعاون فعالیت نمایید.
امید است در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله اعم از "ترویج فرهنگ نوآوری در حوزه تعاون"، "حمایت از توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوبنیان"، "تاسیس، راهبری و نظارت بر مراکز نوآوری ‌‌و توسعه تعاون در استان ها"، "پیاده­ سازی سازوکار احصای مشکلات عمومی تعاونی­ها و برنامه­ ریزی عملیاتی برای ارایه راه حل­ های نوآورانه و عملیاتی" در تعامل و هماهنگی با معاونت امور تعاون با بهره­ مندی از ظرفیت فعالان زیست­ بوم نوآوری کشور و همکاری تمامی ارکان بخش تعاون به ویژه بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت­ سرمایه­ گذاری تعاون، مدیران ستادی و استانی معاونت امور تعاون موفق و سربلند باشید .
از درگاه خداوند منان، توفیق روز­افزون جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخش مردم نهاد تعاونی را مسالت دارم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/243939/با-حکم شریعتمداری رییس-مرکز‌-نوآوری-و-توسعه-تعاون-ایران-(منتا)-منصوب-شد
بستن   چاپ