ایران پرسمان
در استان کرمانشاه بیش از 760 هزار نفر تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند
سه شنبه 30 دي 1399 - 18:06:50
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه بیش از 760 هزار نفر تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ایمان بیوس در ارائه عملکرد یک ساله تامین اجتماعی در رویارویی با شیوع و کاهش گسترش کرونا ویروس و همچنین سهولت خدمت رسانی به شرکاء سازمان و ارباب رجوع پرداخت و بیان کرد: در استان کرمانشاه بیش از 760 هزار نفر از جمعیت حدود 2 میلیونی استان، تحت پوشش بیمه ای سازمان است.
وی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه دولت الکترونیک همواره پیشتاز بوده است، افزود: اجرای طرح 3070 بعد از طرح سامان سوابق بیمه ای در دهه 80 و طرح پرونده الکترونیک،گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیر حضوری در فضای دیجیتال به مخاطبان و شرکاء سازمان است و از ذینفعان شامل بازنشستگان،کارفرمایان و بیممه شدگان انتظار داریم با ثبت نام در سایت غیر حضوری es.tamin.ir ، ضمن اخذ گذرواژه مناسب، درخواست های خود را در سامانه مذکور جهت دریافت خدمت مورد نظر وارد کنند .
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در عملکرد سازمان، اظهار کرد: در ایام کرونا بیش از 8 هزارو پانصد نفر بیمه شده سازمان علاوه بر 3 هزار و پانصد نفر بیمه شده مقرری بگیر دوران قبل از شیوع کرونا، به مدت سه ماه از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شدند .
در استان کرمانشاه با فعالیت یک اداره کل، 18 شعبه خدمت رسان، 7 کارگزاری و 2 شعبه اقماری کار با بکارگیری بیش از 462 نفر از پرسنل اداری، خدمت رسانی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/243947/در-استان-کرمانشاه-بیش-از-760-هزار-نفر-تحت-پوشش-بیمه-سازمان-تامین-اجتماعی-هستند
بستن   چاپ