ایران پرسمان
گردشگرانی که در زیر آوار کوه یخ آبشار دفن شدند!
سه شنبه 30 دي 1399 - 18:07:11
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ریزش کوه یخ یک آبشار منجمد 131 فوتی (40 متری) در روسیه موجب کشته شدن یک گردشگر و دفن شدن چهار تن دیگر شد. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که گردشگران در پایین این مکان توریستی در روسیه حضور داشتند.
شاهدان عینی توانستند سه گردشگر گرفتار شده در زیر آوار یخ از جمله یک کودک با نام «تزار ایسیسِل»، یک زن و یک مرد را نجات دهند. با این حال چهار گردشگر دیگر در زیر آوار یخ مدفون شدند.پس از وقوع این حادثه مرگبار، بلافاصله یک گروه هفت نفره از امداگران به محل حادثه در منطقه «ویلیوچینسکی»، جایی که این آبشار دورافتاده در آن قرار دارد اعزام شدند. همچنین یک فروند بالگرد Mi-8 به همراه امداگران، تیم پزشکی اعزام شدند.
رئیس اورژانس محلی در این باره به رسانه‌ها گفت که یک گردشگر در محل حادثه جان باخت، چند نفر دیگر از جمله یک کودک زنده از زیر آوار یخ بیرون کشیده شدند و چند تن دیگر نیز در زیر آوار مدفون شدند. بنا به این گزارش دمای هوا در لحظه وقوع حادثه 11 درجه سانتی گراد بالای صفر بود. هنوز از سرنوشت چهار گردشگر دفن شده در زیر آوار یخ گزارشی منتشر نشده است. در ویدئویی که منتشر شده است تلاش شاهدان عینی را برای بیرون کشیدن افراد گرفتار شده از زیر آوار یخ نشان می‌دهد.
گفتنی است؛ این آبشار در دامنه شمال غربی آتشفشان ولیوچینسکی قرار دارد که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی در این منطقه از روسیه به شمار می‌رود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/243951/گردشگرانی-که-در-زیر-آوار-کوه-یخ-آبشار-دفن-شدند!
بستن   چاپ