ایران پرسمان
کارت پستال سرگردان پس از 66 سال به دست صاحبش رسید
سه شنبه 30 دي 1399 - 18:11:01
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / یک پیرمرد انگلیسی از دریافت کارت پستالی که 66 سال از ارسال آن گذشته بود، شگفت زده شد. «کریس هارمون» 75 ساله که نماینده بازنشسته فروش یک شرکت است پس از دریافت یک کارت پستال با این مدت تاخیر ابراز خوشحالی کرد.
کارت پستال گمشده که در سال 1955 برای او ارسال شده بوده به طرز عجیبی به کریس هارمون رسید. این کارت در فروشگاه خیریه در دورچستر کشف شد، زیرا به عنوان بخشی از کمپین جمع آوری تمبر که سود فروش آن به صندوقی خیریه تعلق می‌گرفت، به دست این فروشگاه رسیده بود.
یکی از داوطلبان صندوق خیریه پس از دیدن کارت تصمیم گرفت که صاحب کارت پستال را که برای هارمون ارسال شده بود را پیدا کند و در واقع او از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک جستجو کرد و سرانجام او را پیدا کرد.این کارت پستال را فرد کندال، دوست خبرنگار آمریکایی که آن زمان پسری جوان و ساکن شرق انگلیس بوده، برای هارمون ارسال کرده بود.
به گزارش اسپوتنیک، کریس هارمون و فرد کندال تا دهه 1970 دوست بودند و در سال 2007 هارمون تلاش کرد تا به کندال که در نیوجرسی زندگی می‌کرد، برسد، اما متوجه شد که دوستش چند سال پیش درگذشته است. او ضمن ابراز خوشحالی تاکید کرد که باور نمی‌کند که پس از 66 سال این کارت پستال را می‌خواند.

ایران پرسمان



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/243993/کارت-پستال-سرگردان-پس-از-66-سال-به-دست-صاحبش-رسید
بستن   چاپ