ایران پرسمان
ثبت نام 1483 کارگر کرمانشاهی در سامانه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 11:59:43
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه 1483 کارگر، واحد تولیدی و گروه کار شامل 1210 کارگر، 243 واحد تولیدی و 30 گروه کار نمونه در سامانه سی و دومین جشنواره ثبت نام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی با اشاره به این که در شانزدهم دی‌ماه فرآیند داوری این جشنواره آغاز شده است، افزود: از تعداد کل طرح های ثبت‌نام شده، تعداد 1483 پرونده حائز شرایط داوری است .
وی با اشاره به این که داوری پرونده‌ها تا روز بیستم دی‌ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از هر بخش اقتصادی(صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب خواهند شد .
وی با اشاره به این که در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند، تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه 14 آبان ماه لغایت جمعه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که دو مرتبه دیگر مهلت ثبت نام تمدید شد .
وی درباره زمان داوری درخواست های ارسالی تصریح کرد: زمان داوری مجازی پرونده های متقاضیان از 16دی ماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه دارد .
عزیزی ادامه داد: مرحله داوری فیزیکی از طریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست شروع و سوم بهمن ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان مشخص می شود .
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کار نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود .
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/244196/ثبت-نام-1483-کارگر-کرمانشاهی-در-سامانه-سی-و-دومین-جشنواره-امتنان-از-کارگران
بستن   چاپ