ایران پرسمان
خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگری کشور شد
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 11:59:47
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از میزبانی مسابقات قهرمانی دو و میدانی آقایان و بانوان کارگری کشور در اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، ارسلان غمگین اظهار کرد: خوزستان و شهر اهواز برای نخستین بار میزبان مسابقات دو و میدانی (گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت) کارگری کشور خواهد بود.
وی افزود: مسابقات دو و میدانی کشور در بخش آقایان با حضور 100 ورزشکار از 26 استان و در بخش بانوان با حضور 60 ورزشکار از 15 استان کشور از یکم تا دوم بهمن ماه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی اهواز برگزارمی شود.
غمگین، برگزاری این دوره از مسابقات را همکاری انجمن کارگری دو و میدانی و هیات ورزشی کارگری استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد و گفت: با برگزاری این دوره از مسابقات دو و میدانی به میزبانی شهرستان اهواز به استقبال مراسم مربوط به دهه ی فجر خواهیم رفت.
وی ادامه داد: این مسابقات با اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویژه کارگران و با هدف نشاط بخشیدیدن به فضای کارگری در ایام کرونا برگزار می شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/244197/خوزستان-میزبان-مسابقات-قهرمانی-دو-و-میدانی-کارگری-کشور-شد
بستن   چاپ