ایران پرسمان
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: کارگران یکی از وفادارترین اقشار به انقلاب اسلامی بوده اند
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:03:05
وزارت رفاه
ایران پرسمان - جلسه مشترک شورای فرهنگی جامعه کار وتولید کارگروه کارگری و کارآفرینی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی گفت: با توجه به قرار گرفتن در عصر اطلاعات و دسترسی سریع مردم به اطلاعات از طریق این فضای مجازی ، ضرورت دارد که ما بتوانیم به بهترین نحو اقداماتی که انجام شده را از همین طریق به مردم انعکاس دهیم.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: دستاوردهای نظام در 42 سالگی انقلاب، اقدامات ارزشمندی بوده که ثمره خون شهدا و ایثارگران است و با توجه به تبلیغاتی که از سوی دشمن شده است گاهاً نخبگان ما هم فراموش می کنند که این نظام ولایی چه دستاوردهایی دارد.
وی افزود: ضمن پاسداشت این دستاوردها باید تمامی برنامه هایمان در ایام دهه فجر برای حوزه کارگری و کارآفرینی استان به گونه باشد که خدماتی که در طول سال برای این قشر عزیز و زحمتکش انجام شده است را منعکس نماییم.
کشاورزی تصریح کرد : کارگران یکی از وفادارترین اقشار به این نظام بوده اند و در همه عرصه جلوتر از سایر اقشار و به خوبی درخشیده اند.علیرغم اینکه همیشه دشمنان بیشتر برنامه ریزی جهت ایجاد یاس و نامیدی برای این قشر فداکار انجام داده اند ولی همیشه وفادار مانده اند لذا ما باید قدردان این عزیزان باشیم.
رییس کارگروه کارگری و کارآفرینی گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: ما در حوزه های مختلف از جمله ورزش کارگری،مسکن کارگران،دوره های آموزشی،بازرسی های مداوم از واحدهای کارگری،تنظیم روابط بین کارگر و کارفرمایی ،تلاش در جهت سازش بین کارگران و کارفرمایان و اجرای اصل سه جانبه گرایی سعی در حمایت جدی از کارگران داشته ایم که خدمات انجام شده در دهه مبارک فجر اطلاع رسانی خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/244533/سرپرست-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-بوشهر--کارگران-یکی-از-وفادارترین-اقشار-به-انقلاب-اسلامی-بوده-اند
بستن   چاپ