ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: دهه فجر ایامی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت ایران است
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:03:14
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نخستین جلسه کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه‌ مبارک فجر استان سمنان، بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه این ایام، ایامی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است، گفت: ایام مبارک دهه فجر به‌ عنوان گسترده‌ترین جشن ملی، فرصت نمایش اصل وحدت و یکپارچگی ملت شریف و مقتدر ایران اسلامی است.
وی از دهه مبارک دهه فجر به عنوان یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین مناسبت‌ها در طول سال یاد کرد و گفت: وظیفه ملی و میهنی ما گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن این ایام به‌ عنوان حیات دوباره ملت وکشور عزیزمان ایران است.
غنیان دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران دانست و افزود: دهه فجر بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و در این دهه اسلام تولدی دوباره یافته و در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ضمن یادآوری رشادت ها و فداکاری های آحاد مردم در عرصه های مختلف برای پیروزی و به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، بر ضرورت حفظ این میراث معنوی عظیم از طریق برپایی آیین های باشکوه گرامیداشت این ایام الله تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی درخور و شایسته دستگاه های عضو ستاد برای اقشار مختلف مردم شد.
غنیان در ادامه خواستار به کارگیری و بسیج تمام امکانات فکری و فیزیکی، خصوصا نیروهای مردمی توسط اعضای کمیته، برای اجرای برنامه های متنوع، پرمعنا و شاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه کار و تولید و تعاون در جهت تبیین ارزشهای نهفته در این برنامه ها در سال جهش تولید شد و ابراز امیدواری کرد، برگزاری این آیین ها و جشن ها به گونه ای باشد تا مردم و جامعه هدف، ضمن چشیدن حلاوت و شیرینی بیشتر، در شکست دادن ویروس کرونا توفیق یابند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/244534/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سمنان--دهه-فجر--ایامی-ماندگار-و-فراموش-ناشدنی-در-تاریخ-ملت-ایران-است
بستن   چاپ