ایران پرسمان
معاون توسعه مدیریت و منابع در قم : باید با همفکری و تصمیم گیری های به موقع، مشکلات مردم را حل کنیم
جمعه 3 بهمن 1399 - 18:22:26
وزارت رفاه
ایران پرسمان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما وزارتخانه ای هستیم که ارتباط زیادی با مردم داریم به طوری که 25 درصد اقتصاد دولتی کشور در ذیل این وزارتخانه مدیریت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ،غلامرضا پناه در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان قم ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در کل کشور تلاش های فراوانی برای کنترل ویروس کرونا و مبارزه با این ویروس انجام داده است به خصوص استان قم که پیشانی این حرکت بود.
وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ابر وزارتخانه در کشور محسوب می‌شود و علاوه بر حوزه اجتماعی در زمینه آموزش و مهارت آفرینی نقش بسزایی دارد و در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.
وی افزود: در دوره وزارت آقای شریعتمداری، شورای هماهنگی مدیران نقش موثر و زیادی را ایفا کرده و همدلی بزرگی در مجموعه ایجاد شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در این دوره در سازمان های ذیربط کار های بزرگی انجام شده که باید تلاش کنیم تا با همفکری،همدلی و تصمیم گیری های به موقع، مشکلات مردم به ویژه بیکاری را حل کنیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/245696/معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-در-قم---باید-با-همفکری-و-تصمیم-گیری-های-به-موقع،-مشکلات-مردم-را-حل-کنیم
بستن   چاپ