ایران پرسمان
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ کلنگ ساخت 240 واحد مسکونی تعاونی کارکنان زیرمجموعه در قم به زمین زده شد
جمعه 3 بهمن 1399 - 18:22:28
وزارت رفاه
ایران پرسمان - کلنگ ساخت 240 واحد تعاونی مسکونی برای کارکنان اداره تعاون، کار و رفاعی اجتماعی استان قم در سفر معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بلوار امام رضا قم به زمین زده شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم ، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی ساخت این واحدها گفت: این واحد ها در قالب 3 برج مسکونی و تجاری به همراه پارکینگ ساخته می شوند. 
پناه زمان تحویل واحد ها را در 40 ماه آینده عنوان کرد و افزود: این واحدها در مساحت 100 متر برای کارکنان ساخته خواهد شد .
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قیمت تمام شده ساخت این واحدها را هر متر مربع 5 میلیون و 800 هزار تومان پیش بینی کرد که با اختصاص تسهیلات طرح و آورده خود کارکنان در قالب تعاونی ارائه می شود . 
پناه تصریح کرد: تاکنون اقدامات زیر بنایی اولیه و آماده سازی بنا انجام شده و پس از پایان این مرحله روند ساخت اسکلت واحدها از فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد. 
بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کار از واحد تولیدی وطن زرین
غلامرضا پناه در این بازدید با بیان این که فعال بودن این واحد تولیدی در شرایط سخت اقتصادی مایه امیدواری است، خاطرنشان کرد: مجموعه پنبه ریز با شرکت های اقماری و ورود در فضای مجازی بستر خوبی برای حضور پررنگ در بازار بوجود آورده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ارتقای کیفی تولیدات و بهبود بسته بندی محصولات تولیدی می تواند افق فعالیت های این شرکت را درخشان تر کند.
پناه بیان کرد: از مجموعه پنبه ریز می خواهیم برای ایجاد اشتغال جدید و ورود به بازارهای صادراتی فازهای توسعه ای خود را به سرانجام برساند.
وی یادآور شد: ظرفیت بسیار مطلوبی برای ورود مجموعه شرکت های پنبه ریز به بازار کشورهای همسایه وجود دارد.
به گفته وی، نگاه پدرانه مجموعه پنبه ریز به کارگران خود یکی از شاخص های مهم این واحد تولیدی است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/245697/با-حضور-معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی؛--کلنگ-ساخت-240-واحد-مسکونی-تعاونی-کارکنان-زیرمجموعه-در-قم-به-زمین-زده-شد
بستن   چاپ