ایران پرسمان
4گوشه دنیا/ پدر مهربانی که برای نجات کودک خود شیر گیاهی تولید کرد!
شنبه 4 بهمن 1399 - 13:05:41
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / یک مرد استرالیایی پس از آنکه موفق به یافتن شیر گیاهی برای کودک شیرخوار خود نشد، از گیاهان شیر تولید کرد و آن را به عنوان جایگزین غذا‌های حیوانی قرار داد.
«سیسلای بردی» مرد 34 ساله استرالیایی که پیشتر ورزشکار بوده است، فرمول غذایی ارگانیک- گیاهخوار و فاقد محصولات حیوانی را ایجاد کرد که اولین شیرخشک معتبر در جهان است.
او گفت که قادر به یافتن هیچ نوع فرمولاسیون ویژه شیر گیاهی برای نوزادان وجود نداشت و او این کار را برای پسر 11 ماهه خود انجام داد.
این پدر مهربان افزود: ما فکر می‌کردیم که یافتن شیر گیاهی گزینه ساده‌ای است، اما این طور نبود. ما همه جا را جستجو کردیم حتی در اینترنت ، اما نتیجه‌ای نداشت. پس از یک تحقیق دقیق تصمیم گرفتم یک فرمول ارگانیک و گیاهی تولید کنم.
او موفق به تولید شیر خشک گیاهی ساخته شده از نشاسته برنج ارگانیک، پروتئین برنج و روغن نارگیل شده است و تولید آن در مقیاس بزرگتر و فروش آن به والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را از شیر گیاهی تغذیه کنند، آغاز کرد.
سیلاسی از مقامات بهداشتی استرالیا برای تولید شیر مطابق با استاندارد‌های غذایی در استرالیا و نیوزیلند تأییدیه دریافت کرد واز والدین خواست تا نوزادان خود را با شیر گیاهی ، که حاوی تمام ارزش‌های غذایی مورد نیاز کودک است، تغذیه کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/245994/4گوشه-دنیا--پدر-مهربانی-که-برای-نجات-کودک-خود-شیر-گیاهی-تولید-کرد!
بستن   چاپ