ایران پرسمان
حیرت کوهنورد با دیدن شیء پرنده ناشناس
يکشنبه 5 بهمن 1399 - 12:05:42
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران /یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.
در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.
اما در حالی که «اسکات سی وارینگ»، یوفوشناس معروف چندی پیش مدعی شده بود که یک یوفو را در صحنه‌ای از فیلمی مربوط به جنگ جهانی دوم پیدا کرده به تازگی نیز مدعی رویت یک یوفو در کشور کلمبیا شده است. اسکات با استناد به یک ویدئو مدعی شد این یوفو در تاریخ 6 اکتبر در آسمان شهر «مِدِلین»، بزرگترین شهر کلمبیا رویت شده است. بنا به گفته اسکات، فردی که این ویدئو را تهیه کرد مدعی شد که او در ساعت 6 صبح در حال صعود به یکی از مرتفع‌ترین کوه‌های اطراف شهر مدلین این یوفو را مشاهده کرد.
ویدئوی منتشر شده یک شیء پرنده را در حال پرواز بر فراز منطقه‌ای کوهستانی نشان می‌دهد. انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «قرن 21 است. ما پهپادها، هواپیمای جنگی و مسافربری را به خوبی می‌شناسیم، اما بشر هنوز نتوانسته ماهیت این اشیاء پرنده درخشان یا یوفو‌ها را تشخیص دهد!»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/246279/حیرت-کوهنورد-با-دیدن-شیء-پرنده-ناشناس
بستن   چاپ