ایران پرسمان
بازی با مرگ گردشگران با دیدن ببر!
پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 05:01:50
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئوی تکان دهنده‌ای که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه تعدادی گردشگر محلی در یکی از مناطق هندوستان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئوی 15 ثانیه‌ای کوتاه مشاهده می‌شود که این گردشگران برای تهیه عکس و ویدئو از یک ببر به شکلی خطرناک به این جانور نزدیک می‌شوند.
این گردشگران در دو خودرو در نزدیک یک دیوار کوتاه که در طرف دیگر آن این ببر بود حضور داشتند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که گردشگران مشغول فیلمبرداری هستند ببر ناگهان به بالای دیوار پریده و به آن‌ها نزدیک می‌شود. با وجود هیجانی شدن گردشگران ، در این ویدئو این حیوان آرام آرام به آن‌ها نزدیک می‌شود. در این ویدئو صدای یکی از گردشگران شنیده می‌شود که با دیدن این حیوان روی دیوار به زبان هندی می‌گوید: «ساکت.»بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند، خوشبختانه این حادثه بدون اتفاق ناگواری به پایان رسید و این ببر بدون حمله به گردشگران محل را ترک کرد.
گفتنی است؛ این اقدام خطرناک گردشگران در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش حمله مرگبار پلنگ به یک زن محلی در ایالت اوتارکند خبرساز شده بود. افراد روستا پس از مفقود شدن این زن جستجوهای خود را آغاز کردند و در صحنه‌ای وحشتناک با نیمی از بدن این زن، در حالی که نیمه دیگر آن توسط پلنگ خورده شده بود مواجه شدند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/247827/بازی-با-مرگ-گردشگران-با-دیدن-ببر!
بستن   چاپ