ایران پرسمان
با نظارت عوامل بخش HSE شرکت متروی تهران در ایستگاه لاله برگزار شد
اجرای مانور اطفای حریق
يکشنبه 3 اسفند 1399 - 18:50:00
ایران پرسمان - مانور اطفای حریق با نظارت عوامل بخش HSE شرکت متروی تهران، صبح روز شنبه 2 اسفند ماه سال 1399 با حضور شماری از معاونان و مدیران شرکت مترو در ایستگاه لاله از خط 6 مترو انجام پذیرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، برگزاری مانورهای ایمنی در راستای توانمندسازی و رفع نقاط ضعف احتمالی نیروهای اجرایی شبکه متروی تهران یک ضرورت است.
در همین راستا روز شنبه 2 اسفند ماه سال 99، مانور عملیاتی مقابله و اطفای حریق با حضور 10 تن از عوامل اجرایی و نظارتی بخش HSE شرکت متروی تهران برگزار شد.
در این مانور، سناریو طراحی شده با ایجاد برق گرفتگی، حریق مصنوعی و حضورمصدوم فرضی آغاز شده و سپس عملیات قطع برق، اطفای حریق و هدایت مصدوم به مراکز درمانی با کمک اورژانس تهران به مرحله اجرا درآمد.
تمامی مراحل این عملیات با نظارت کامل واحد HSE شرکت مترو و توسط پیمانکار منتخب انجام پذیرفته و داده‌های حاصله تحت بررسی قرار خواهد گرفت.
شرکت مترو در راستای کاهش حوادث ثانویه و افزایش آمادگی تیم‌های عملیاتی و امدادی، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال مانور دیگری را برگزار خواهد کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/259002/اجرای-مانور-اطفای-حریق
بستن   چاپ