ایران پرسمان
ناکامی دولت آمریکا در مهار کرونا نیم میلیون نفر را به کام مرگ فرستاد!
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:16:48
ایران پرسمان - همزمان با اعلام رسمی عبور تعداد قربانیان کرونا از مرز نیم میلیون نفر در آمریکا، جو بایدن در کاخ‌سفید یک دقیقه سکوت برقرار کرد و به یاد جان باختگان شمع روشن کرد.

به گزارش جام نیوز ، همزمان با اعلام رسمی عبور تعداد قربانیان از مرز نیم میلیون نفر، جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا در کاخ‌سفید یک دقیقه سکوت برقرار کرد و به همراه جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری و همسر او، به یاد جان باختگان کرونا شمع روشن کرد.
رئیس جمهوری آمریکا سپس در سخنانی تلوزیونی از مردم کشور خواست که اجازه ندهند تکرار هر روزه آمار موجب "بی‌حسی-بی‌تفاوتی" نسبت به "بزرگی و عمق فاجعه‌ای" شود که ویروس کرونا در یک سال گذشته پدید آورده است.
جو بایدن دستور داده به احترام قربانیان کووید19، تمامی پرچم‌های آمریکا در اماکن فدرال این کشور برای پنج روز به حالت نیمه افراشته درآید.
وی در بخشی از سخنانش گفت: "برخی قربانیان کرونا را مردمان معمولی خطاب می کنند. نه! هیچ کدام از آنها یک فرد عادی نبود. همه آنها خارق‌العاده بودند. بسیاری در این خاک متولد شده بودند و بسیاری هم به اینجا مهاجرت کرده بودند. خیلی از آنها آخرین نفس را به تنهایی در همین سرزمین کشیدند و جان باختند."

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/259753/ناکامی-دولت-آمریکا-در-مهار-کرونا-نیم-میلیون-نفر-را-به-کام-مرگ-فرستاد!
بستن   چاپ