ایران پرسمان
نجات اسکیت بازان از رودخانه یخ زده آمستردام!
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:17:44
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / با بارش برف سنگین و یخبندان شدید برخی از مردم اروپا و آمریکا را به اسکی سواری و اسکیت بازی در جاده‌ها و رودخانه‌های یخ زده روی آورده‌اند. در حالی که چند روز پیش انتشار تصاویری از اسکی سواری عده‌ای از شهروندان تگزاسی در خیابان‌ها و اتوبان‌های این کشور خبرساز شد به تازگی نیز اسکیت بازی شهروندان هلندی در یکی از رودخانه‌های یخ زده این کشور خبرساز شده است.
در تصاویر منتشر شده افراد محلی در داخل رودخانه یخ زده‌ای در شهر آمستردام مشغول اسکیت بازی دیده می‌شوند. اما این تفریح بدون حادثه نیز نبود. گروهی از اسکیت بازان هنگام اسکیت بازی به دلیل شکستن یخ سطح رودخانه به داخل آب سقوط کردند که با کمک افراد محلی نجات یافتند. تصاویری که گاردین منتشر کرده لحظه گرفتار شدن تعدادی از اسکیت بازان را به تصویر می‌کشد.
در صحنه‌ای از یکی از این تصاویر یک اسکیت باز ناگهان با شکستن یخ رودخانه در معرض خطر قرار می‌گیرد. در این تصاویر دیده می‌شود که شاهدان عینی با کمک طناب و سایر تجهیزات این اسکیت باز و اسکیت بازان دیگر را از داخل آب بیرون می‌کشند.
بنا به گزارش گاردین پس از کاهش شدید دما در هلند مسئولان محلی به مردم در مورد انجام ورزش‌های زمستانی در بستر رودخانه‌های یخ زده هشدار داده بودند، با این حال برخی افراد بدون توجه به هشدار‌ها اقدام به اسکیت سواری در داخل رودخانه‌ها کردند که در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به آن را مشاهده کنید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/259761/نجات-اسکیت-بازان-از-رودخانه-یخ-زده-آمستردام!
بستن   چاپ