ایران پرسمان
من می‌توانستم برای پرسپولیس مشکل درست کنم!
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 03:17:39
ایران پرسمان - حتی اگر با پرداخت پول بودیمیر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود، با حکمی که کمیته تعیین وضعیت داده، مجددا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، شایان مصلح که کمیته تعیین وضعیت حکم داده اگر پرسپولیس طلبش را نپردازد، دو پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می شود، خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: من کوچکترین نقش و تقصیری در صدور این حکم ندارم.
در پی انتشار متن حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر بی توجهی به پرداخت مطالبات شایان مصلح، برخی هواداران این تیم از مدافع فعلی سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد، دلخور شدند و همین دلخوری باعث شد شایان مصلح سکوت خود را بشکند.
شایان مصلح گفت:
اجرای این حکم که صادر شده ربطی به من ندارد. من از مرداد ماه سال گذشته به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردم و تقاضا داشتم مطالبات من را بدهند. بیش از یک سال به این خواسته من توجهی نشد و من از طریق کمیته تعیین وضعیت اقدام کردم. این حکم ماه گذشته صادر شد و باز هم من هیچ اقدامی نکردم و پیگیرش نشدم. باشگاه پرسپولیس می توانست کاری کند که کار به این جا کشیده نشود. این حکم را کمیته تعیین وضعیت داده است و خواسته من اصلا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نبود. من درد پنجره بسته را کشیده ام. همان زمان که پنجره پرسپولیس بسته شد من به این دلیل که بازیکن نداشتیم با مصدومیت برای پرسپولیس بازی می کردم. درد می کشیدم و واقعا بین دو نیمه از شدت درد بی هوش می شدم اما چون بازیکن نداشتیم برای پرسپولیس بازی می کردم. من که خودم پنجره بسته را دیدم هرگز راضی به این نیستم که پرسپولیس آسیب ببیند. این طلب من مربوط به دو سال قبل است و یک سال و نیم از زمانی که قرار بود مطالبات من را بدهند می گذرد. من بعد از این که باشگاه بیش از یک سال اعتنایی به قول و قرار خودش نکرد به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کردم که به پولم برسم. از باشگاه پرسپولیس تقاضا می کنم مطالبات من را بدهد و دنبال این نباشد که من را روبروی هواداران بگذارد. من می توانستم شکایت کنم و برای پرسپولیس مشکل درست کنم اما دنبال این کار نبودم و نیستم و فقط بعد از یک سال و نیم معطل شدن، طلبم را می خواهم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/259994/من-می‌توانستم-برای-پرسپولیس-مشکل-درست-کنم!
بستن   چاپ