ایران پرسمان
کاخ سفید: گزارش قتل خاشقچی به زودی منتشر می‌شود
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 23:00:02
ایران پرسمان - مهر / سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری از انتشار گزارش مربوط به قتل منتقد عربستان سعودی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش الجزیره، «جنیفر ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در این خصوص گفت: گزارش مربوط به قتل جمال خاشقجی (روزنامه نگار منتق سعودی) به زودی از حالت طبقه‌بندی شده خارج و منتشر می‌شود.
این مقام آمریکایی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آمریکا چه زمانی این گزارش منتشر می شود، گفت: همان‌طور که قبلاً گفته‌ایم، ما متعهدیم این گزارش را از طریق مدیر اطلاعات ملی آمریکا منتشر کنیم که البته یک گزارش غیرمحرمانه است.
سخنگوی کاخ سفید در ادامه اضافه کرد: بایدن (ریس جمهور آمریکا) مستقیماً با پادشاه عربستان سعودی تماس می‌گیرد و نه با ولیعهد این کشور. رییس جمهور برای ابراز نگرانی‌هایش در این خصوص تردید به خود راه نخواهد داد.
وی افزود: در تماس میان بایدن و ملک سلمان موضوعات مختلفی مورد گفتگو قرار می گیرند؛ اما قصد ندارم پیرامون جزییات آن اکنون اطلاعاتی را ارئه کنم.
این در حالیست که رسانه ها پیشتر اعلام کرده بودند که یک گزارش درباره قتل جمال خاشقجی از حالت محرمانه بودن خارج شده و آماده انتشار است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/260464/کاخ-سفید--گزارش-قتل-خاشقچی-به-زودی-منتشر-می‌شود
بستن   چاپ