ایران پرسمان
درورد فرمانده سپاه بر ذهن آزاد مردم ایران
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 23:00:57
ایران پرسمان - خبرآنلاین / فرمانده کل سپاه با درود بر ذهن آزاد مردم ایران گفت: آنها پرچم بی‌نظیری را در این تقابل تاریخی به اهتزاز درآوردند و همه دنیا صدای شکستن استخوانهای امپراتوری جهانی را شنیدند؛ امام و اسلام و مردم سه عنصری هستند که با یکدیگر پیوند دارند و جریان را تغییر می‌دهند؛ تاریخ می‌گوید این سه عنصر اساس هویت،‌ قدرت، استقامت، سرافرازی، حیثیت، کرامت و شرف ماست. با پیوند این سه عنصر عظیم امروز یک قدرت مسلط هستیم.
سردار سلامی تأکید کرد: با این سه عنصر مقابل دشمنان خدا ایستاده‌ایم و آنچه امروز می‌بینیم یک جهاد بزرگ در مقابل دشمن است؛ ما به این میدان وارد شده‌ایم؛ همه مردم ورود کرده‌اند و آماده‌ایم و از سوی امام مسلمین دستور داریم که امکانات سپاه را تا حد ممکن برای کمک به مردم عزیز و شریف این مرز و بوم به کار بگیریم.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه مکلف و موظفیم بی‌مزد و منت هرچه در توان داریم در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: مردم آن قدر بر ما منت دارند که در سختی‌ها از ما حمایت و جوانانشان را در میدان جنگ به ما می‌سپارند و به اسلام تقدیم و برای نصرت دین خدا هدیه می‌کنند و حتی وقتی اشتباه می‌کنیم می‌بخشند؛ مردم روح بزرگی دارند و رفیع و منیع و صاحب‌ شان و مقدس و مومن هستند و ‌وظیفه داریم در هر میدانی که هر دشمنی این مردم عزیزمان را تهدید می‌کند آنجا حضور یابیم و این وظیفه ماست و منتی نیست.
وی افزود: اینکه مردم ما را به حضور می‌پذیرند و اجازه فداکاری می‌دهند باز هم متعلق به مردم است؛ هر دشمنی ما را تهدید کند می‌ایستیم چه دشمن آمریکا و اسرائیل باشد چه دشمن فقر و محرومیت باشد؛ باید این مرز و بوم در شان مردم "الگو و حاکمیت ولایی" باشد؛ دشمن می‌خواهد این فروغ را بگیرد اما اراده کرده‌ایم این گونه نشود و هرگز مشعل امید خاموش نمی‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/260471/درورد-فرمانده-سپاه-بر-ذهن-آزاد-مردم-ایران
بستن   چاپ